مدیرکل بنیاد استان گلستان در پیامی روز میلاد زینب کبری «سلام‌الله علیها»، پرستار عاطفه و پرستار همه ارزش‌های زخم‌دیده در تاریخ شیعه را بر همه پرستاران و همسران معززشاهد و ایثارگر این مرزوبوم تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرکل بنیاد به مناسبت ولادت حضرت زینب «س» و روز پرستار

به گزارش گلستان 24 ؛ متن پیام اسرافیل وزیری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُخْتَ وَلِیِّ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا عَمَّةَ وَلِیِّ اللهِ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَکـاتُهُ،

سلام بر تو اى خواهر ولىّ خدا.سلام بر تو اى عمه ولى خدا و رحمت خدا و برکاتش بر تو باد.

یـا سَیِّدَتی یـا زَیْنَبُ، اِشْفَعی لی فِى الْجَنَّةِ، فَاِنَّ لَکِ عِنْدَ اللهِ شَاْناً مِنَ الشَّاْنِ،

اى بانوى من، اى زینب، شفاعت کن براى من در مورد بهشت که به‌راستی براى تو در پیشگاه خدا منزلتى است بزرگ.«فرازی از زیارت حضرت زینب سلام‌الله علیها»

در مکتب زینب «سلام‌الله علیها» مجاهدت به شکیبایی و صلابت در صبر و سرفرازی است.

مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری برای جمله همسران معزز شهدا و جانبازان و پرستاران است. همسران نیکوخصالی که باایمان و اعتقادی راسخ درزمینهٔ ترویج و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جانبازان گرامی گام‌های مؤثری برداشته‌اند که به‌یقین هنر اولشان ازخودگذشتگی، صبوری وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره مردانی از تبار قافله امام حسین «علیه‌السلام» است.

در پایان‌بر خود می‌دانم که روز میلاد قهرمان فصاحت و بلاغت، مظهر مهربانی و عطوفت عقیله ی بنی‌هاشم زینب کبری «سلام‌الله علیها»، پرستار عاطفه‌ها و ستاره‌های درخشان ایمان و عفّت و پرستار همه ارزش‌های زخم‌دیده در تاریخ شیعه را بر همه جامعه بزرگ ایثارگری، پرستاران و همسران معزز شاهد و ایثارگر این مرزوبوم تبریک و تهنیت می گویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار