22 روز از فصل زمستان می‌گذرد و شهروندان گلستانی در انتظار سپیدپوش شدن خطه همیشه سرسبز گلستان هستند که براساس پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی گلستان، شهروندان گلستانی پایان هفته برفی و بارانی را تجربه خواهند کرد.

گلستان لباس زمستانی بر تن می‌کند/ گلستانی‌ها، آخر هفته برفی را تجربه می‌کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ قریب به یک ماه از فصل زمستان در حال سپری شدن است و طی چند روز گذشته شاهد بارش قابل ملاحظه‌ای در سراسر استان گلستان بودیم که خوشبختانه این نعمت خداوندی با بارش برف که توسط اداره‌کل هواشناسی استان گلستان در پایان هفته جاری پیش‌بینی شده است کامل خواهد شد.

روز گذشته کلاله، گنبدکاووس و علی‌آبادکتول با بیشینه دمای هوای 15 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین نقطه استان گلستان معرفی شد و شهرستان گرگان با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان گلستان گزارش شد و این درحالی است که حداکثر دمای هوا در گرگان 14 درجه سانتیگراد ثبت شد.

ایستگاه هواشناسی غرب استان گلستان در روز گذشته شهرهای بندرترکمن، بندرگز و همچنین مرکز گلستان را دماهای صفر و زیر صفر درجه سانتیگراد گزارش کردند.

با توجه به بارندگی‌های بسیار خوبی که در سطح استان گلستان شاهد بودیم براساس پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی استان گلستان انتظار داریم که طی روز آینده شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری در استان گلستان باشیم.

براساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان انتظار داریم که بارندگی‌هایی از بعدازظهر الی شب دوشنبه در برخی از نقاط استان گلستان شاهد باشیم.

در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری شاهد کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان گلستان خواهیم بود و بارش برف و باران در سطح استان گلستان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار