خواهر مسیح علینژاد در بندر گز گفت: شکر خدا می کنیم که راه دفاع و ترویج فرهنگ اسلامی را برایمان حتی در دل جبهه مخالف انقلاب هموار کرد.

 خواهر مسیح علینژاد: خدا راه دفاع و ترویج فرهنگ اسلامی را در دل جبهه مخالف انقلاب برایمان هموار کرد

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از کناره ، مینا علینژاد در همایش دختران انقلاب که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) در بندرگز برگزار شد گفت : یکی از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی ایران بالندگی و رشد بینش سیاسی و فرهنگی دختران انقلاب بوده که از سرمایه های واقعی این مملکت همین جوانان کربلایی هستند .

وی افزود : زنان ما از 40 سال پیش و قبل از آن به تأسی از حضرت زینب (س) شانه به شانه هم  پیام رسان عظمت انقلاب اسلامی بودند وهزینه هایی که برای این انقلاب متحمل شدند و به گوش آیندگان می رسانند.

خواهر مسیح علینژاد با اشاره به شعر "در کربلا ، کربلا می ماند اگر زینب نبود " گفت : در انقلاب هم انقلاب می ماند اگر زنان زینبی انقلاب نبودند ، دیروز جوانان ما در جهاد اصغر ، در دفاع مقدس تن به تن روبه رو شدند و زنان و دختران ما از آنان حمایت کردند و صبوری  داشتند ، اما امروز به گونه ای دیگر در جهاد اکبر  جبهه جنگ نرم و جبهه فرهنگی و حتی جنگ اقتصادی پیشرو هستند و  زن و مرد در کنار یکدیگر از انقلاب اسلامی مان دفاع می کنند.

وی با اشار به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند: ما در زمان جنگ 8 سال دفاع مقدس کوچکترین امکانات دفاعی را نداشتیم که از خود دفاع کنیم " ، اما امروز به این رشد و بالندگی  رسیدیم که با افتخار اعلام کنیم در آستانه 22 بهمن سال جاری ماهواره به هوا می فرستیم ، خدارا شکر می کنیم از اینکه رهبری فرزانه و مدبر داریم.

zanabion211097_10

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

علینژاد با اشاره فعالیت های جبهه مخالف انقلاب اظهار کرد :  یکی از دغدغه های جوانان انقلاب معرفی رهبر عزیزمان در جهان بود و اینکه پیام و نامه رهبر مسلمین به جوانان  غربی برسد و این کار  توسط یکی از عناصر جبهه مخالف نظام به نحو احسن انجام شد ، هر چند مغرضانه تصویر مهربان و نورانی رهبر عزیزمان در کوچه پس کوچه های نیویورک به جوانان غربی نشان داد اما ما از این حرکت خرسند و خوشحالیم که این سوال بزرگ برای جوانان غربی به وجود آمد که پیام رهبر شیعیان جهان چیست !

وی افزود : شکر خدا می کنیم که راه دفاع و ترویج فرهنگی اسلامی را برایمان، حتی در دل جبهه مخالف انقلاب فراهم کرد.

ما همان نثل جوانیم که ثابت کردیم   در ره عشق جگردارتر از هر مردیم

 هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را   دور سید علی خامنه ای میگردیم   

خانواده مسیح علینژاد با راه اندازی کاروان فرهنگی و حضور در مراسمات انقلابی با تأکید بر اینکه پدر و مادر و تمام اعضای خانواده علی‌نژاد در مسیر اعتقادات اسلامی مستحکم و پابرجا هستند، چندین بار در مصاحبه با رسانه ها و برنامه های مختلف گفته اند : ما در محضر رهبر معظم انقلاب اظهار شرمندگی می‌کنیم که یکی از اعضای خانواده‌مان این‌گونه ندانسته با ارزش‌های اسلامی مقابله می‌کند. اما ما در مقابل او و هر کسی که قصد صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشد، می‌ایستیم و از ولایت فقیه دفاع می‌کنیم.

 

انتهای پیام/  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار