رییس سازمان بسیج رسانه گلستان:

رییس سازمان بسیج رسانه گلستان از برگزاری جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم در گلستان خبر داد.

جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم در گلستان برگزار می شود

 به گزارش گلستان 24، علی محمد جعفری پیش از ظهر پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: این جشنواره از سلسله برنامه های مقدماتی برگزاری اجلاسیه شهدا در سال ۹۵ در گلستان است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهره مندی از ابزار فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و هوشیاری و بصیرت افزایی از جمله اهداف این جشنواره در نظر گرفته شده است.

جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم در گلستان برگزار می شود

وی این جشنواره را استانی در دو بخش رسانه های مکتوب و مجازی عنوان کرد و گفت: مراسم روز خبرنگار نیز یکشنبه ۱۸ مرداد با میزبانی بسیج رسانه برگزار می شود و شهید محمد رضا معززی به عنوان شهید شاخص حوزه رسانه معرفی شود.

دبیر جشنواره رسانه ای شهدای غواص هم در این نشست گفت: همزمان با تشیع پیکر شهدای غواص در استان این جشنواره نیز شکل گرفت و با ۵ موضوع مصوب شد.

جشنواره شهدای غواص در ۱۰ بخش برگزار می شود

محمد رعیت افزود: شهدای غواص، مدافعان حرم و همرزمان آن ها، سبک زندگی شهدا غواص و مدافعان حرم دررسیدن آن ها به مقام شهادت، فرهنگ مقاومت و پایداری درر دهه چهارم انقلاب، نقش مقاومت در شکل گیری تمدن اسلامی و استکبار ستیزی در مقام و شیوه عمل شهدای انقلاب از جمله موضوعات اصلی این جشنواره است.

وی تصریح کرد: جشنواره در ۱۰ بخش تعریف شده است که از جمله، یادداشت و مقاله، مصاحبه، گزارش، خبر، مقاله، تیتر، قطعات ادبی و داستانک، صفحه آرایی و طراحی، عکس و فیلم کوتاه نیز به عنوان بخش ویژه جشنواره در نظر گرفته شده است.

رعیت تولیدی بودن مطالب را مهم ترین و با اولویت ترین شرط این جشنواره عنوان کرد و افزود: دبیر علمی این جشنواره از خارج استان منصوب شده است و از اساتید مورد تایید ارشاد است.

وی بیان کرد: هر خبرنگار می تواند در سه بخش جشنواره شرکت کند و حداکثر در هر بخش سه اثر شرکت دهد.

دبیر جشنواره رسانه ای شهدای غواص ارسال آثار به دبیر خانه جشنواره را از طریق ثبت نام در فضای مجازی و به صوررت پستی  اعلام کرد و گفت: آدرس پستی بسیج رسانه نیز میدان شهید قندهاری، قبل از ساختمان راهنمایی و رانندگی ، ساختمان امام رضا طبقه چهارم واحد ۱۳ است.

وی همچین افزود: فراخوان جشنواره در سایت بسیج رسانه نیز منتشر شده است.

رعیت حداکثر ارسال آثار به جشنواره تا ۲۰ مهر ماه ۹۴ عنوان کرد و افزود: به سه نفر برتر هر بخش جوایز نقدی و تندیس جشنواره اهدا می شود./مهر

ارسال نظر

  • معبر سایبری فندرسک
    0

    فقط نمیدونم چرا ایشون یادشون میره اعلام کنن آثار رو کجا بفرستن دوستان

    • مطلع
      0

      آدرس پستیش که هست دیگه.
      واسه فضای کجازی ه باید برید به سایت بسیج رسانه

آخرین اخبار