فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، با حضور معاون رئیس جمهور در شهرستان، مرکز بهداشت این شهرستان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 مرکز بهداشت آزادشهر با حضور معاون رئیس‌جمهور با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ سید رسول حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرستان آزادشهر اظهارداشت: مرکز بهداشت شهرستان در زمینی به وسعت یک‌هزار و 400 مترمربع در 3 طبقه و با اعتبار 30 میلیارد ریال با حضور آقای مونسان معاون رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: حدود 65 نیروی ستادی در این مرکز بهداشت مشغول به فعالیت می‌شوند و 8 مرکز جامع سلامت، 32 خانه بهداشت و 6 پایگاه شهری را پوشش می‌دهد.

فرماندار شهرستان آزادشهر بیان داشت: افتتاح هتل آکام، افتتاح و کلنگ‌زنی 7 طرح بوم‌گردی و کلنگ‌زنی کارخانه آرد این شهرستان با اعتبار 30 میلیارد تومان و 50 نفر اشتغالزایی توسط بخش خصوصی از دیگر پروژه‌های شهرستان در سفر رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: پروژه جاده آزادشهر به شاهرود،  تکمیل استادیوم ورزشی سردار پاکرون و تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام از مطالبات شهرستان در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان است.

حسینی گفت: جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر هم عصر روز دوشنبه ساعت 15 در هتل آکام با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری و هیئت همراه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار