رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: در سفر فردا رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها در استان گلستان اختصاص می‌یابد.

 واعظی: ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها در استان گلستان اختصاص می‌یابد

به گزارش گلستان 24 ؛ محمود واعظی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به توسعه استان گلستان در سال‌های اخیر اظهار داشت: استان گلستان از جمله استان‌های بدون تنش و آرام در کشور است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس جمهور به استان، افزود: 650 میلیارد تومان اعتبار در سفر گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اختصاص داده شده بود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده این میزان اعتبار تاکنون 20 درصد افزایش داشته است.

واعظی گفت: براساس توافق صورت گرفته نیز 85 میلیارد تومان هم دوباره اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها در استان گلستان اختصاص می‌یابد تا این پروژه‌ها به نتیجه برسد.

وی همچنین خطاب به آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: نظر شما به عنوان محور وحدت و رکن اساسی در استان گلستان برای پیشبرد اهداف در این سفر برای ما مهم و ضروری است.

رئیس دفتر رئیس‌ جمهور با اشاره به اینکه توسعه استان گلستان برای ما و مسئولان مهم است، گفت: برای برطرف کردن مشکل کمبود آب در استان گلستان، پروژه زهکشی اراضی به خوبی در استان در حال اجرا است.

واعظی افزود: اجرای پروژه‌های آب شیرین‌کن نیز در دستور کار است و تامین آب شرب مردم از الویت‌های ما قرار دارد و پروژه سد نرماب هم در همین راستا در حال اجرا است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی هم در این جلسه گفت: دو چیز که برای خداوند مهم است خدمت به مردم و بندگی برای خداوند است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار