۱۰ محصول شرکت‌های دانش بنیان استان گلستان با حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

 ۱۰ محصول شرکت‌های دانش‌بنیان استان گلستان رونمایی شد

به گزارش گلستان 24 ؛همزمان با سفر هیئت دولت به استان گلستان، محصولات شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور آقای علی وحدت رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی و رئیس پارک عام و فناوری گلستان در شرکت آریاتیناژن استان گلستان رونمایی شد.

در این رونمایی محصولات دارویی شرکت آریا تیناژن که در زمینه تولید داروهای نوترکیب فعالیت می‌کند و در مجموع 10 محصول رونمایی شد.

از محصولات رونمایی شده استان گلستان می‌توان به پودر یدید و یدات پتاسیم- شرکت آق آلتین شیمی، محلول پرسیدین 15% غذایی- شرکت دارویی به بان شیمی، احداث خط تولید فلویدکپ برای تولید داروهای گیاهی-شرکت کشت و صنعت و داروسازی گیاه اسانس، ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی- شرکت دانش پژوهش فجر،توسعه پکیج نیمه صنعتی حذف آهن از آب شرب – شرکت شیمی گستر محیط زیست، تکثیر انبوه ملکه زنبور عسل – شرکت مه‌آسا نقش گلستان، موتور قایق الکتریکی 12 ولت و 24 ولت و موتور پوسته گرد دی. سی. از 12 تا 70 ولت- شرکت دریا موتور گلستان، تکنولوژی نوین تولید بذر دانه های روغنی-شرکت ایده‌سازان سبز گلستان، تجهیزات تکمیلی خط تولید جهت دو محصول دانش بنیان محصول افزا و ویوامکس- شرکت ویوا کود و تولید افزودنی‌های بتن و مواد شیمیایی ساختمان-شرکت عایق رطوبتی صنعت بام گلستان می توان اشاره کرد.

همچنین هم‌زمان با سفر استانی هیئت دولت به استان گلستان، توافق‌نامه هاب توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان، بین صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری استان گلستان منعقد شد.

این توافق‌نامه در حاشیه نشست رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیران شرکت‌های دانش بنیان، در محل پارک علم و فناوری استان گلستان به امضا رسید.

از اهداف اصلی این توافق‌نامه می توان به ارتقای سطح همکاری‌های صندوق با پارک علم و فناوری و توسعه توانمندی‌ها و رقابت‌پذیری شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه خدمات توانمندسازی گسترده‌تر و تخصصی‌تر با همکاری شرکت‌های مشاوره مدیریت، آموزش تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان و نیز توسعه مجموعه‌های توانمندسازی و تجاری‌سازی منطقه‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار