آخوند نوری‌زاد:

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: توسعه متوازن در استان گلستان دغدغه و مطالبه ما است و جوانان با لیاقت و تحصیل کرده زیادی در استان داریم اما به علت نبود شغل به جاهای دیگر می روند.

توسعه متوازن در استان گلستان دغدغه و مطالبه مردم گلستان است

به گزارش گلستان 24 ؛ آخوند عبدالباسط نوری‌زاد عصر دیروز در دیدار رئیس جمهور با علما و روحانیون شیعه و سنی استان گلستان اظهارداشت: حضور شما را در استان به فال نیک می گیریم و امیدواریم حضور شما قرین خیر و برکت برای این مردم باشد. در ایران اسلامی برای ما یک دولت و حاکمیتی را قرار داده که منشاء آن از دین مبین اسلام بوده و قوانین آن مستنبط از آموزه‌های پیامبر و آیات و روایات است. این آرزوی همه ملت‌های مسلمان بوده است.

وی افزود: مردم اهل سنت این منطقه، اهل سنت حنفی مذهب هستند، در این استان برادران اهل سنت در کنار براداران اهل تشیع خود، برادرانه زندگی می کنند. هیچ‌گونه اختلاف، بدبینی و سوء ظنی وجود ندارد. در تمامی مجامع و محافل و مناسبت های ملی و مذهبی در کنار یکدیگر هستند که این از برکات جمهوری اسلامی و نصایح و رهنمودهای پدرانه مقام معظم رهبری است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس اظهار کرد: امروز هم علمای شیعه و سنی در کنار هم هستند و در باقی اوقات هم برداروار در کنار هم زندگی می‌کنیم.

آخوند نوری‌زاد گفت: در استان گلستان وحدت به معنای واقعی وجود دارد که در کشور و بلکه در دنیا می تواند الگو باشد. ما همه کنار یک سفره زندگی می کنیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود دارد و در جنگ اقتصادی که غرب علیه ما راه انداخته‌اند، مردم منطقه ما ارادت خاصی به دولت دارند و تقاضا داریم تا جایی که در توان دارید، به فکر مردم این منطقه باشد. این را هم بدانید تا هر میزانی که به مردم خدمت کنید، آنها قدردان تلاش‌هایتان خواهند بود.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس اظهار کرد: توسعه متوازن در استان گلستان دغدغه و مطالبه ما است. جوانان با لیاقت و تحصیل کرده زیادی در استان داریم اما به علت نبود شغل به جاهای دیگر می‌روند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار