وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت با سرمایه‌گذاری ۱۹میلیارد ریال زیرساخت اینترنت پرسرعت در ۸۱ روستا را افتتاح می‌کند.

 زیرساخت اینترنت پرسرعت در ۸۱ روستای گلستان با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد

به گزارش گلستان 24 ؛محمدجواد آذری جهرمی عصر دیروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی استان گلستان با حضور رئیس جمهور، اظهارداشت: شرکت ارتباطات سیار همراه اول امروز 23 سایت با سرمایه‌گذاری 160 میلیارد ریالی پوشش خود را در مناطق شهری و جاده‌ای به 100 درصد رسانده است.

وی افزود: شرکت ارتباطات سیار ایرانسل نیز 88 سایت با 504 میلیارد ریال اعتبار، پوشش شهری خود را در خدمات نسل 2، 3 و 4 به 100 درصد رسانده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت با سرمایه گذاری 19 میلیارد ریال زیرساخت اینترنت پرسرعت در 81 روستا را افتتاح می‌کند.

آذری جهرمی گفت: سرمایه گذاری مخابرات و توسعه اینترنت پرسرعت شهری در 14 منطقه استان گلستان با 212 میلیارد ریال اعتبار امروز به بهره‌برداری رسید.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور هم در این مراسم گفت: اتصال به شبکه اینترنت برای اشتغال و زندگی و ارتباطات مردم بسیار مهم است. از جناب‌عالی و همه دست‌اندرکاران برای توسعه ارتباطات و زمینه‌سازی برای اشتغال در این سرزمین قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار