دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: محصولات کشاورزی باید به صورت تضمینی خریداری شود به شرط آنکه دولت در پرداخت مبالغ کشاورزانی که ماه‌ها چشم امید به برداشت محصول خود و هزینه‌های آن دارند به تاخیر نیفتد.

 دولت پول خرید تضمینی محصولات کشاورزان را به‌موقع پرداخت کند

به گزارش گلستان 24 ؛ شهرام کوسه غراوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور در استانداری اظهارداشت: 50 روستا شهرستان کلاله آب شرب ندارند و 50 روستا دیگر نیز مشکل کمبود آب شرب دارند که باید به این موضوع توجه جدی شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرایط جغرافیایی استان به صورتی است که در این استان هم مناطق گرمسیری و هم مناطق سردسیری وجود دارد، اما تعرفه متناسب برای این مناطق محاسبه نمی‌شود.

وی افزود: اعتباراتی برای مشکلات مسکن برخی روستاهای حوزه انتخابیه من در نظر گرفته شده بود که متاسفانه تاکنون تخصیص نیافته است. به نظر می‌رسد این مشکلات که جز مشکلات اساسی مردم است مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشکل کود کشاورزی و بخشودگی سود وام‌های کشاورزی خسارت دیده از مشکلات عمده کشاورزان در مناطق محروم است که امید داریم، حل شود.

وی جداشدن سیستم برق استان گلستان از استان مازندران از دیگر خواسته‌های مردمی دانست و گفت: زهکشی اراضی گلستان به ویژه شمال استان و تعیین تکلیف پتروشیمی را جدی تر دنبال کنید.

کوسه غراوی خاطر نشان کرد: محصولات کشاورزی به صورت تضمینی خریداری شود به شرط آنکه دولت در پرداخت مبالغ کشاورزانی که ماه‌ها چشم امید به برداشت محصول خود و هزینه‌های آن دارند به تاخیر نیفتد.

قرجه طیار، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آقای رئیس جمهور مردم گنبدکاووس و استان گلستان جز قانع ترین مردم ایران هستند و روز گذشته مردم به عشق نظام جمهوری اسلامی به استقبال شما آمدند و انتظار داشتند که تقدیر شوند.

وی افزود: بیشترین رای اخذ شده شما در کشور توسط مردم گنبدکاووس داده شد و خواهش ما این است که برای این شهرستان دانشکده پزشکی در نظر بگیرید.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار