رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی جهیزیه، مبلمان و لوازم خانگی تا ۲۸ دی‌ماه در انبار غله در شهرستان گنبدکاووس برپا است.

 چهارمین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و مبلمان در گنبدکاووس گشایش یافت

به گزارش گلستان24 ؛خلیل رجبلی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه مبلمان جمع خبرنگاران اظهارداشت: چهارمین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و مبلمان شامل، کالای خواب، لوازم خانگی، تابلو فرش، لوستر و دکوراسیون داخلی با حضور 22 تولید کننده از استان‌ گلستان و دیگر استان‌های کشور در این شهرستان گشایش یافت.

وی افزود: حدود 30 درصد از نمایشگاه را مبلمان تشکیل می‌دهد که از استان‌های خراسان رضوی، گلستان و تبریز در این نمایشگاه شرکت کردند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس بیان داشت: استان‌هایی مانند تبریز، اصفهان، فارس، کرمانشاه، گلستان و خراسان رضوی کالا و وسایل خود را در این نمایشگاه به صورت غرفه با حدود 20 درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: تا پایان امسال 2 نمایشگاه تخصصی دیگر شامل تجهیزات ساختمان و تجهیزات کشاورزی در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: بازدید و خرید از این نمایشگاه برای عموم از ساعت 16 تا 21 شب آزاد است و این نمایشگاه در پشت شرکت گاز، انبار غله دایر است.

رجبلی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی، ارائه مبلمان با کیفیت با قیمت مناسب، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌های صنعت مبل و دکوراسیون داخل کشور و ایجاد فضای رقابتی سالم در بازار مبلمان کشور است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار