مدیرکل استاندارد گلستان گفت: از ظرفیت خانه صنعت و معدن گلستان برای استاندارد سازی استفاده می شود.


بهره گیری از ظرفیت خانه صنعت و معدن گلستان برای استاندارد سازی

به گزارش گلستان 24 ؛محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان با اشاره به ظرفیت خانه صنعت، معدن و تجارت برای کمک به وضعیت تولید گفت: امروز رعایت استاندارد یکی از ضرورت‌های زندگی اجتماعی است و تولیدکنندگان برای تداوم حضور در بازار، نیازمند استانداردسازی تولیدات خود هستند.

فرمانی گفت: اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که باید دقت ویژه‌ای به حوزه‌های مختلف صنعت و خدمت داشته باشیم و خود را با استاندارد‌های روز دنیا تطبیق بدهیم به این دلیل که در بازار امروز، نه فقط تامین حداقل‌ها بلکه رفتن به فراسوی انتظارات مشتری است که می‌تواند یک کالا و خدمت را در صدر جدول انتخاب‌های مشتری و فروش بازار قرار دهد.

دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: اداره کل استاندارد گلستان آمادگی دارد ضمن ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان خانه صنعت، در خصوص استانداردسازی تولیدات و محصولات صنعتی، ایجاد دفتر استاندارد سازی، برگزاری نمایشگاه‌ها از ظرفیت‌های این تشکل بهره گیرد.

محمود فرمانی با اشاره به بازرسی‌های ادواری استاندارد از مراکز تولیدی گفت: کارشناسان خانه صنعت و معدن در صورتی که از آموزش‌های استاندارد برخوردار باشند می‌توانند استاندارد را در این بازرسی‌ها همراهی و یاری کنند.

وی گفت:همچنین خانه صنعت و معدن برای پیگیری امور صدور و تمدید پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد ظرفیت لازم را دارد.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار