گرگان - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از تصویب یک هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار برای حوزه تعلیم و تربیت استان در سفر هفته گذشته رییس جمهوری و هیات دولت به گلستان خبر داد.

 دولت 1300 میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش گلستان داد

به گزارش گلستان 24  ؛ به گزارش خبرنگار ما احسان گوهری راد اظهار داشت: این اعتبار برای اجرای کارهای عمرانی و هوشمند سازی کلاس ها در نظر گرفته شده و در مدت 2 سال هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حوزه تعلیم و تربیت مشکلات زیادی وجود دارد که دولت به تنهایی از عهده حل آنها بر نمی آید و نیازمند مشارکت جدی همه مردم و مسئولین در بخش های مختلف است.

گوهری راد ادامه داد: آموزش و پرورش نیازمند مشارکت در بخش های اداره کلاس ها و مدارس، مشارکت ها در ایده ها و راهکارهای نو و تخصص های لازم است تا امکانات بیشتر و فضای مدارس بهتر در اختیاز فرزندانمان قرار گیرد.

وی گفت: سیاست آموزش و پرورش، دستیابی برابر دانش آموزان از امکانات آموزشی، توسعه مهارت ها به جای حافظه محوری و توسعه مهارت های زندگی برای دانش آموزان است.

گوهری راد بر لزوم استفاده بیشتر از توان خیرین برای افزودن بر سرانه فضای آموزشی گلستان اشاره کرد و گفت: پارسال 150 کلاس درس از محل کمک های خیرین در استان ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و سایر مدیران در کنار بازدید از کارخانجات، طرح ها و پروژه های مختلف، به مدارس هم سرکشی کنند.

در آموزش و پرورش استان، 22 هزار نفر نیروی فرهنگی کار تعلیم و تربیت 348 هزار نفر دانش آموز را در سه هزار باب مدرسه برعهده دارند.

 

انتهای پیام /ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار