رئیس کارگروه دانش‌آموزی، خانواده و فرهنگیان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری « به سبک روح‌الله» ویژه دانش‌آموزان گلستانی در ایام گرامیداشت چله انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

 جشنواره دانش‌آموزی « به سبک روح‌الله» در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ احسان گوهری‌راد رئیس کارگروه دانش‌آموزی، خانواده و فرهنگیان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان اظهارکرد: تلاش می‌کنیم تا در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دلایل انتخاب شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم.

وی دانش‌آموزان را آینده‌سازان و حافظان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برشمرد و گفت: برنامه‌هایی که برای گرامیداشت چله انقلاب اسلامی برگزار می‌شود باید هدفمند و باشکوه باشد تا نسل دانش‌آموز بتواند داشته‌ها و دستاوردهای امروز نظام را به دوران خفقان قبل از انقلاب مقایسه کند.

رئیس کارگروه دانش‌آموزی، خانواده و فرهنگیان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به برخی از برنامه‌های این کارگروه در این ایام بیان کرد: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در سطح مدارس استان، همایش ناگفته‌های جنگ با سخنرانی سردار ملک برای دانش‌آموزان، برگزاری 40 نشست پیرامون گفتمان انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی و برگزاری جنگ‌ها و جشن‌های انقلابی در سطح مدارس از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی افزود: همایش بزرگ یکهزار نفری دانش‌آموزان حافظ جزء 30 قرآن کریم نیز در امامزاده عبدالله (ع) گرگان و امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس نیز برنامه ریزی شده است.

گوهری‌راد برگزاری همایش یاوران انقلاب، برپایی 40 نمایشگاه در 40 مدرسه، اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، جشنواره فرهنگی و هنری « به سبک روح‌الله»، اجرای سرود همگانی 1357 نفره دانش‌آموزی در روز 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های کارگروه دانش‌آموزی، خانواده و فرهنگیان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار