سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی از الزامات توسعه شهرها بوده و به همین جهت این موضوع در دستور کار شهرداری شهرگلستان قرار گرفته است.

 انجام پروژه‌های عمرانی یکی از نیازهای اساسی برای توسعه گلستان می باشد/ پروژه‌های متعددی در دهه فجر افتتاح خواهد شد

به گزارش گلستان 24 ؛ فرزین سرپرست شهرداری شهرگلستان با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب، ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال توسط مجموعه مدیریت شهری گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با بیا اینکه پروژه‌هتی مذکور در حوزه عمرانی، خدماتی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی قرار دارند، گفت: پروژه سالن فرهنگی و ورزشی شهرک سبزدشت، فازهای ۱ و ۳ پارک رودکنار شادچای، ساختمان کلانتری و یگان امداد شهرک قلعه‌میر، کتابخانه طبقه فوقانی ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی، زیرسازی زمین چمن ورزشگاه کوی الهیه، پل عابر پیاده ابتدای خیابان سی متری شهید ستاری، دوربرگردان ابتدای بلوار شهید ابدام و همچنین فاز اول پروژه بزرگ هدایت آب‌های سطحی پروژه‌های شهرداری شهرگلستان برای ایام الله دهه فجر می باشد.

فرزین باتاکید بر اینکه این پروژه‌ها که حاصل تلاش‌های شبانه روزی مجموعه شهرداری و حمایت‌های شورای اسلامی شهرگلستان می باشد، تصریح کرد: احداث پروژه‌های مذکور با اشتغال‌زایی مستقیم برای حداقل ۵۰ نفر، بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته که ۱۰۰ درصد آن از اعتبارات داخلی شهرداری بوده است.

وی همچنین به اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر اشاره کرد و اذعان داشت: بدون شک انجام پروژه‌های عمرانی در سطح شهر یکی از نیازهای اساسی برای توسعه گلستان می باشد که این موضوع نیازمند توجه ویژه است.

سرپرست شهرداری شهرگلستان درپایان باتوجه به دیگر پروژه‌های درحال اجرا در سطح شهر، افزود: علاوه‌بر پروژه‌های یاد شده، چند پروژه اساسی در شهرگلستان نظیر تنها زورخانه شهرستان بهارستان، سالن ورزشی شهرک امام حسین در حاشیه رودخانه شادچای و دو باب کتابخانه در شهرک قلعه‌میر و گلستان از روند رشد مطلوبی برخوردار می باشد، که آن‌ها نیز در آینده نه چندان دور به مرحله بهره‌برداری و افتتاح می رسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار