دور رفت چهارمین دوره رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان دختر کشور در گروه A از امروز چهارشنبه با حضور 4 تیم در خانه بسکتبال گرگان آغاز شد.

 لیگ بسکتبال دختران نوجوان کشور در گرگان آغاز شد

به گزارش گلستان 24 ؛ در این رقابت ها تیم های شیل آوران گلستان، خانه بسکتبال نهاوند، همدان و نیشابور حضور دارند که به صورت دوره ای در 3 روز با هم مسابقه می دهند.

در گروه B این بازی ها هم تیم های ذوب آهن اصفهان، آوا سلامت کرمانشاه و خانه بسکتبال کرمان و بندرعباس حضور دارند.

در پایان 2 مرحله رفت و برگشت، تیم های اول و دوم گروه های A و B با صعود به مرحله نیمه نهایی برای کسب عناوین اول تا چهارم با هم دیدار خواهند کرد.

براساس قرعه کشی در اولین بازی گروه A تیم خانه بسکتبال نهاوند در برابر خانه بسکتبال همدان قرار خواهد گرفت و در تیم شیل آوران گلستان به مصاف خانه بسکتبال نیشابور می رود.

در روز دوم این بازی ها فردا پنجشنبه تیم های شیل آوران گلستان و خانه بسکتبال نهاوند به ترتیب با خانه بسکتبال همدان و خانه بسکتبال نیشابور مسابقه می دهند.

در آخرین روز این رقابت ها هم تیم های خانه بسکتبال همدان و شیل آوران گلستان روز جمعه با تیم های خانه بسکتبال نیشابور و خانه بسکتبال نهاوند پیکار می کنند.

لعبت نوری، نیکتا کتابچی، الناز زمانی، حورا چراغعلی، پریسا هیوه چی، ترنم سالاری، ارغوان چراغعلی، آرمینا ملک، صبا تیموری، پرنیان دادو، الهام مدرسی، مریم حسینی، کارین طالبی و هلیا بهبهانی بازیکنان تیم نوجوانان شیل آوران گلستان در این رقابت ها هستند.

انتهای پیام /ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار