فرماندار کلاله گفت: بیش از ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی، طی ۱۰ ماهه گذشته، با بهره ۶ درصد به بانوان پرداخت شده است.


پرداخت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی

به گزارش گلستان 24 ؛ حمیدی فرماندار کلاله در کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکل‌های صنایع دستی در روستای عزیز آباد این شهرستان که سبزه میدان معاون دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی کشور نیز حضور داشت گفت: با توجه به اینکه بانوان روستایی در منازل خود صنایع دستی چشمگیر و با کیفیت تولید می‌کنند باید اشتغال بانوان مورد توجه قرار گیرد و برای این موضوع تلاش شود.

 

وی با اشاره به پرداخت مشاغل خانگی در شهرستان گفت: تاکنون حدود ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به ۱۵۰ نفر، برای تولید و اشتغال خانگی، پرداخت شد.

حمیدی در ادامه گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی با بهره ۶ درصد به بانوان روستایی پرداخت شده است.

حمیدی گفت: در بخش پیشکمر طرحی را از سال گذشته به عنوان زنجیره تولید در روستا‌ها که شامل نوغانداری، تولید نخ و تولید پارچه و خیاطی پارچه به ویژه ابریشم، است از روستای یکه قوز شروع شد و به روستا‌های اورجنلی، سوار و عزیزآباد ادامه یافت.

فرماندار کلاله گفت: در راستای شعار اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری بانوان، برنامه‌ای برای توسعه اشتغال خانگی و خانه محور در دستور کار قرار دادیم.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار