دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

 هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛ حکیم ایگدری در حاشیه آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 52 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته سیزدهم 52 راس اسب در 6 دور یک‌هزار، یک‌هزار و 200 و یک‌هزار و 550 متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته سیزدهم این مسابقات، در دور نخست طاهر گوگ‌نژاد با اسب آتابیگ، کمال دالیجه عطا دورهای دوم و پنجم به ترتیب با اسب‌های نایکوئست و مامبو، در دور ششم قربان محمد اودک با اسب ویلسون و آق اویلی بشگرد در دورهای سوم و چهارم به ترتیب با اسب‌های اورتگا و عروس‌بندر عناوین برتر دورهای مختلف را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های این هفته سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 102میلیون و 450 هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته چهاردهم کورس پاییزه هفته آینده در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار