فرماندار کردکوی گفت: زیرگذر یساقی کردکوی در دهه فجر افتتاح می شود.

زیرگذر یساقی کردکوی در دهه فجر افتتاح می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ ابراهیم قدمنان، ظهر شنبه در نشست خبری چله انقلاب در گرگان با بیان این که شرایط این سالگرد انقلاب با سنوات گذشته فرق می کند، اظهار کرد: از سال های ۴۱ و ۴۲ جنبش های انقلاب ما شروع شد تا این که انقلاب به پیروزی رسید.

وی با بیان این که انقلاب ما یک جنبش مردمی بود و فرد و گروه در آن جا مطرح نبوده و همه تحت رهبری امام راحل (ره) بودند، گفت: دشمنان علیه کشور جنگ نابرابر راه انداختند و بعد از صلح فکر نمی کردند که کشور سرپا شود ولی کشور به سمت جهاد سازندگی حرکت کرد.

قدمنان اضافه کرد: در روستاها جشنواره غذا و گوجه، مسابقات ورزشی در دهه فجر، پیاده روی، افتتاح پروژه عمرانی، فاز اول فیبر نیروی مخابرات، برگزاری کارگاه تولید و تکثیر قارچ و گیاهان دارویی، یادواره شهدا، نمایشگاه عکس، پخش فیلم با موضوع فیلم، دعوت از بانوان رزمنده، دیدار و کمک به خانواده های بی بضاعت در قالب بسته های غذایی، ارائه خدمات پزشکی و دامپزشکی رایگان، افتتاح آسفالت ورودی النگ، اجرایی جدول در مترکلاته، زیرسازی آسفالت سرکلاه و ایلوار، اسلام آباد و حاجی آباد، احداث سالن ورزشی در میان دره از جمله برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب است که یا افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به جشن سه روزه چله فجر، گفت: در محل اداره جهاد کردکوی در ۱۵ بهمن کاروان سنن و رسوم انقلاب حرکت می کند.

قدمنان از برگزاری ایستگاه سلامت در کردکوی خبر داد و اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه ای در غرب گلستان (کردکوی) ویژه خواهران گلستان افتتاح می شود.

وی بیان کرد: به مناسبت چله انقلاب ۱۷ میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان طرح افتتاح و ۶ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان کلنگ زنی می شود. 

قدمنان مجموع اعتبارات کلنگ زنی را ۲۳ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تعداد پروژه های شاخص کردکوی در چله انقلاب ۴۳ پروژه است.

وی تأکید کرد: در مجموع کل پروژه های که در این مدت افتتاح و کلنگ زنی می شود ۱۱۵ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان است.

فرماندار کردکوی بیان کرد: پروژه زیرگذر یساقی که بیش از ۱۰ درصد بودجه شهرستان به آن اختصاص یافته در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: مجتمع آب دنگلان افتتاح و بازارچه صنایع دستی در خیابان جنگل کردکوی هم کلنگ زنی می شود.

قدمنان اضافه کرد: ۳۷ پروژه برای اشتغال زایی داریم که با ۱۰۴ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و با اشتغال هزار و ۴۰۰ اشتغال ایجاد می شود.

وی در پایان از ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کردکوی خبر داد.

 

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار