مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: نمایشگاه هفته ملی کودک با شعار "آینده را باید ساخت" با رویکرد آموزه‌های عاشورایی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان برپا شد.

نمایشگاه هفته ملی کودک با شعار "آینده را باید ساخت" در گرگان برپا شد

به گزارش گلستان 24 ؛ محبوبه رجب‎نسب ظهر دیروز  در مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته ملی کودک اظهارداشت: کودکان و نوجوانان متعلق به خانواده بزرگ و باصفای کانون هستند و می‌توانند از ظرفیت‌های غنی این مجموعه بهره‌مند شوند.

وی افزود: البته این بدان معنا نیست که تنها کانون پرورش فکری به این قشر از جامعه توجه دارد بلکه لازم است هر یک از دستگاه‌ها به سهم خود در رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان تلاش کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان داشت: مربیان متخصص این مجموعه تلاش می‌کنند که تا اعضای کانون‌ها فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری، ادبی، علمی، دینی و تمرین مهارت‌های زندگی کرده و در آینده به عنوان جوانان هنرمند و بااستعداد در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک در استان گفت: ویژه‌برنامه‌های متنوع و مهیج هفته‌ ملی ‌کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورایی و در 2 سطح ویژه‌ کودکان و هم‌چنین مربیان، معلمان، اولیای تربیتی و والدین در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک هفته اجرا می‌شود.

رجب‌نسب خاطرنشان کرد: مربیان کانون در این هفته برنامه‌های مختلفی از جمله قصه‌گویی، نمایش عروسکی، معرفی و روخوانی کتاب، بحث آزاد، تهیه نشریه دیواری، شعرخوانی، مسابقه فرهنگی و مذهبی، معرفی وقایع ایام، معرفی شخصیت، ایستگاه نقاشی و خوش‌نویسی را برای کودکان اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی قصه‌گویی، ادبی، معرفی و روخوانی کتاب، رصدشبانه، بهداشت دهان و دندان، آشنایی با فرصت‌ و تهدیدهای فضای مجازی و اجرای مسابقه نقاشی پنجره کودکان با موضوع پیمان‌نامه حقوق کودک در این این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار