سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۴۰ نفر از چهره‎های شاخص استان که در به ثمر نشستن مبارزات انقلابی علیه رژیم پهلوی نقش داشتند، تجلیل می‌شود.

 ۴۰ چهره شاخص انقلابی استان گلستان در چله انقلاب اسلامی معرفی می‌شوند

به گزارش گلستان 24 ؛نجیب‌اله تاری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی همایش تجلیل از 40 چهره شاخص انقلابی استان اظهارداشت: برای به ثمر نشستن مبارزات مردمی و پیروزی انقلاب اسلامی، مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های زیادی انجام شد و انسانی‌های زیادی در این مسیر الهی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تجلیل از چهره‌های شاخص دوران مبارزات انقلابی علیه طاغوت، کمترین اقدام برای پاسداشت این ایثارگری‌ها است، خاطرنشان کرد: جشن گرفتن ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی مدیون تلاش‌های ملت ایران از هر گروه، قوم، مذهب و جنسیت است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نقش‌آفرینی این افراد در خلق گذشته‌ای پُرافتخار برای ملت ایران، ادامه داد: دبیرخانه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان در نظر دارد از 40 چهره شاخص مبارز و انقلابی استان در قالب یک همایش فاخر تجلیل و تقدیر نماید.

وی با بیان اینکه خاطرات این افراد در قالب کتاب منتشر خواهد شد، اعلام کرد: این همایش بزرگ در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار