معاون استاندار گلستان اجرای طرح توسعه مراوه تپه را از دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهوری به گلستان دانست و گفت: اجرای این طرح که با امضای رئیس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار گلستان نهایی شده، فصل دیگری ازمحرومیت زدایی و توسعه این شهرستان محروم و مرزی است.

 طرح های توسعه و محرومیت زدایی مراوه تپه اجرا می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ میرمحمد غراوی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما در کلاله ادامه داد: براین اساس، بنیاد مستضعفان با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط طرح های محرومیت زدایی مراوه تپه را تهیه و توسعه زیرساخت های این شهرستان را دربخش های عمرانی، رفاهی، فنی، خدماتی، کشاورزی، دامپروری، فرهنگی واجتماعی در مدت 10 سال به اجرا می گذارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان اعلام کرد: پروژه توسعه شهرستان مراوه تپه با اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال اجرا می شود.

وی در ادامه به تغییربرخی از طرح های ویژه سفررئیس جمهوری و هیئت همراه وی به استان گلستان اشاره و اظهار داشت: بر اساس تغییراتی که در هفته گذشته در برنامه ریزی های قبلی صورت گرفت، در قالب دستاوردهای سفر رئیس جمهوری به گلستان، 18 هزار و 340 میلیارد ریال اعتبار برای تامین زیرساخت های توسعه شهرستان های استان اختصاص یافته است.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: اعتبار مذکور در سال های 98 و 99 دربخش های زیربنایی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، خدماتی و فرهنگی گلستان هزینه می شود.

وی همچنین از امضای 32 تفاهم نامه در این سفر در بخش های ملی، نهادهای عمومی و غیر دولتی خبرداد و گفت: درقالب این تفاهم نامه ها چندین پروژه به ارزش 22 هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف استان به اجرا در خواهد آمد.

سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان گلستان در روزهای 24 و 25 دی انجام شد.

شهرستان مررزی مراوه تپه با افزون بر 62 هزار نفر جمعیت در همسایگی جمهوری ترکمنستان و در منتهی الیه شمال یشرق استان گلستان واقع شده و از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان به شمار می رود.


انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار