سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین از امروز در ۴۰ غرفه در محوطه جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی افتتاح شد.

 نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین در استان گلستان گشایش یافت

به گزارش گلستان 24 ؛الهه غیناقی سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان با بیان اینکه مقایسه جایگاه زن قبل و بعد از انقلاب نشان‌دهنده رشد و تعالی جایگاه زنان در جامعه است، اظهارداشت: زنان ما در همه صحنه‌های مربوط به پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و استمرار انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‎های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: کارگروه زنان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 230 برنامه را ویژه بانوان سراسر استان برنامه‌ریزی کرده است.

سرپرست دفتر اموربانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: این برنامه‌ها شامل همایش‌ها، نشست‌ها، جشنواره‌ها، مسابقه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره خواهد بود.

وی گفت: نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین از امروز تا 23 بهمن‌ماه در شهرستان‌های مختلف برپا می‌شود. در گرگان نیز این نمایشگاه در محوطه جنب تالار فخرالدین اسعدگرگانی پذیرای علاقه‌مندان است.

رئیس کارگروه زنان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر، برگزاری کارگاه تحکیم بنیان خانواده، برگزاری همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای تاب‌آوری زنان را از دیگر برنامه‌های این کارگروه در چله انقلاب اسلامی اعلام کرد.

وی فراهم شدن بستر اشتغال برای بانوان را مهم‌ترین دغدغه و خواسته این قشر عنوان کرد و گفت: در حال تهیه بانک اطلاعاتی در بحث شاخص‌های مربوط به بانوان هستیم تا با بررسی وضع موجود بتوانیم سند چشم‌انداز زنان استان را تدوین کنیم.

غیناقی با بیان اینکه بازارچه‌های صنایع دستی ویژه بانوان در استان راه‌اندازی می‌شود؛ ادامه داد: فروش محصولات تولیدی بانوان یکی از موضوعات جدی در این بخش است که با راه‌اندازی بازارچه‌های ثابت در حوزه صنایع دستی بخشی از این مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار