فرماندار آزادشهر گفت: نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط شهرک های صنعتی گلستان انگیزه خوبی برای فعالیت واحدهای تولیدی ایجاد خواهد کرد.

نمایشگاه صنعتی گلستان در ایجاد انگیزه واحدهای تولیدی موثر است

به گزارش گلستان 24 ؛ سید رسول حسینی شامگاه دوشنبه در بازدید از نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان اظهار کرد: شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در اولویت برنامه های حوزه اقتصادی قرار دارد.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری نشست با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: بازدید و نشست با واحدها در راستای کمک به رفع دغدغه های آنان به صورت مستمر انجام خواهد شد.

حسینی از اقدامات انجام شده از سوی شرکت شهرک های صنعتی گلستان برای تکمیل زیرساخت مورد نیاز در شهرک صنعتی آزادشهر و ناحیه صنعتی آقچلی طی چند سال اخیر قدردانی کرد.

وی افزود: بخشی از زیرساخت های این شهرک و ناحیه صنعتی نیازمند تقویت است که فرمانداری شهرستان هم تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبارات به این بخش به کار می گیرد.

فرماندار آزادشهر همچنین با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط شهرک های صنعتی گلستان گفت: حضور واحدهای صنعتی در این نمایشگاه حس خوبی را ایجاد کرده و انگیزه خوبی برای فعالیت واحدهای تولیدی ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و ناحیه صنعتی این شهرستان حمایت می شوند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار