معاون پژوهش آموزش و پرورش شهرستان گرگان از اکران 47 فیلم چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این شهرستان خبر داد.

47 فیلم جشنواره رشد در سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان اکران می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛علی پاک‌مهر ظهر امروز همزمان با آغاز چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که در سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مایه مباهات و دلگرمی است که همگام با سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش میزبان اکران فیلم‌های چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در گرگان هستیم.

 

وی از مهمترین ویژگی‌های بارز این جشنواره را وجود یک رقابت ملی و بین‌المللی با هدف ارتقاء سطح علمی و خلاقیت دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: این جشنواره در نوع خود یک رویداد غرورانگیز ملی در نظام تعلیم و تربیت محسوب می‌شود.

معاون پژوهش آموزش و پرورش شهرستان گرگان ابراز امیدواری کرد به یاری رسانه‌های دیداری و شنیداری این توان و ظرفیت در جشنواره وجود دارد که غیرمستقیم و بااثرگذاری بسیار بالا در تربیت و آموزش کودکان در سطح فراملی نقش آفرینی می‌کند.

پاک‌مهر افزود: ما بسیار امیدوار و خوش بین هستیم در سال‌های آینده همه هنرمندان ایران به خصوص هنرمندان گلستان و شهرستان گرگان اعم از دانش آموزان، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و فرهنگیان هنرمند بتوانند با ساخت فیلم‌های کوتاه، مستند و انیمیشن به برانگیختن ارزش‌های فطری و اخلاقی بپردازند و با فیلم‌هایشان پیام آور صلح و دوستی در سطح ملی و فراملی باشند.

وی بیان کرد: حمایت برای ساخت فیلم در حد راهنمایی، مشاوره و نوشتن طرح از طریق پژوهش‌سرا زیرنظر کارشناس مسوول معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی انجام می‌شود، آن حمایت‌هایی که مدنظر ما است متاسفانه انجام نمی‌شود.

معاون پژوهش آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: 47 فیلم از چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به دست ما رسیده و از 27 بهمن دالی دوم اسفند در سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان اکران می‌شود.

پاک‌مهر ادامه داد: این فیلم‌ها برای سه مقطع دانش‌آموزی و دو مقطع فرادانش‌آموزی به نمایش درمی‌آید از مجموع 22 فیلم که برای مقطع ابتدایی اول و دوم به دست ما رسیده تعداد هفت فیلم تائید شده است برای متوسطه دوم نیز چهار فیلم، برای خانواده‌ها سه فیلم، برای مربیان و فرهنگیان هفت فیلم تائید شده است.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره رشد می‌توانند با ایده گرفتن از فیلم‌های جشنواره نسبت به ساخت فیلم و مستند اقدام و فیلم‌ها را به فستیوال فیلم رشد ارسال کنند تا پس از داوری، در جشنواره رشد قرار بگیرد و اکران شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار