رئیس اداره سوادآموزی علی‌آباد کتول خبر داد

رئیس اداره سوادآموزی شهرستان علی‌آباد کتول گفت: در نهضت سوادآموزی طی سال جدید فعالیت خوبی صورت گرفته است و مدیران مدارس نیز آمادگی دارند در این زمینه فعالیت کنند.

اعلام آمادگی مدیران مدارس جهت فعالیت و مساعدت در زمینه پیشرفت نهضت سواد‌آموزی

به گزارش گلستان24، اسدالله جعفری در سومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: این حجم در دوره سوادآموزی 540 نفر، دوره تحکیم سواد 40 نفر رتبه ششم را کسب کرد و ان‌شاالله تلاش خواهیم کرد که با قبولی درصد بالا این سوادآموزان دوره‌ها را به پایان برسانند.

وی به سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی در هفتم دی‌ماه اشاره کرد و افزود: مراسمی به صورت متمرکز در شهرستان برگزار می‌شود و مربیان فعّال و سوادآموزان برتر مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

معاون فرماندار شهرستان علی‌آباد کتول شهرستان در شاخص‌های مختلف باید رشد و توسعه لازم را داشته باشد و با توجه به اهمیتی که سوادآموزی در زندگی افراد دارد باید همه‌ی دستگاه‌ها با آموزش و پرورش تعامل داشته باشند تا اهداف محقق شود.

محمدجواد زنگانه اظهار کرد: در بخش‌هایی که آسیب وجود دارد کارشناسان آسیب‌شناسی کنند تا درمان واقعی صورت گیرد و کمیته‌های پشتیبانی سوادآموزی در روستاها با همکاری دستگاه‌های ذیربط فعال شوند تا بازخورد لازم به دست آید و از ائمه جمعه و جماعات درخواست کردند که اهمیت علم و دانش تبیین و آگاهی لازم به افراد جامعه ارائه شود.

محمدرضا صالح‌آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی‌آباد کتول گفت: در نهضت سوادآموزی طی سال جدید فعالیت خوبی صورت گرفته است و نیازمند کمک و مساعدت می‌باشد و مدیران مدارس نیز آمادگی دارند در این زمینه فعالیت کنند و برنامه‌ریزی لازم و هدفمند صورت پذیرد تا حجم ابلاغی پوشش داده شود و الحمدالله رشد خوبی در جذب سوادآموز و مربیان آموزش‌دهنده داشته است و امید است که با تلاش و همّت مضاعف در آینده مشکل بی‌سوادی برطرف شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار