امروز در بیشتر مناطق کشور بارش پیش بینی می‌شود و دمای هوا هم از بعد ازظهر کاهش می‌یابد

کاهش دمای هوا و بارش در بیشتر مناطق کشور

به گزارش گلستان۲۴؛برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از پلیس راهور شرایط بارندگی و سامانه‌های جوی در مناطق مختلف کشور به شرح زیر گزارش می‌شود.

امروز؛ بارش در بیشتر مناطق کشور 
امروز در بیشتر مناطق کشور شاهد بارش برف و باران خواهیم بود. از سروآباد ، بانهف کامیاران و مریوان بارش ها شدید پیش بینی می شود.
سواحل دریای خزر آذربایجان های شرقی و غربی کرمانشاه ایلام چهارمحال و بختیاری بوشهر اصفهان قم مرکزی همدان و استان فارس هم بارندگی برای امروز پیش بینی می شود.اوج بارش ها و ناپایداری های در خوزستان پیش بینی می شود. 
 
بارش ها برای برخی مناطق فردا هم ادامه دارد
تداوم ناپایداری هوا در استان های کرمان یزد هرمزگان سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی بیشتر است و تا فردا هم ادامه دارد.
وزش باد در جنوب و غرب
وزش باد در عراق سبب ایجاد گرد و خاک می شود که باعث می وشد مناطقی از کشور که در مرز ایران و عراق قرار دارد امروز و فردا غبار آلود شود. وزش باد آبهای جنوبی کشور را هم متلاطم می کند، به طوری که در برخی جزایر خلیج فارس میزان سرعت باد به 60 کیلومتر بر ساعت هم می رسد. ارتفاع موج در دریای عمان هم تا 3 و نیم متر هم می رسد.
کاهش دمای هوا از امروز بعداز ظهر
از امروز بعدازظهر از سمت نوار غربی هوا صاف همراه با کاهش دمای هوا می شود و فردا صبح هوای سرد در نیمه غربی و با تاخیر 24 ساعته در نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود
ارتفاعات استان های خراسان های شمالی و رضوی و جنوبی و گلستان و مازندران مه آلود و همراه با کاهش دید خواهد بود.
این موج فردا آخر وقت ایران را ترک می کند. 
موج جدید بارش ها از دوشنبه بعداز ظهر
دوشنبه بعدازظهر هم موج جدیدی از بارندگی ها از نوار غربی وارد کشور می شود که بیشتر ناپایداری ها در نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار