نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدایت آب‌های روان شرق گمیشان از مدیریت مسؤولان شهرستانی خارج است، خواستار گسیل تمام امکانات لجستیک سپاه پاسداران، ارتش و دستگاه‌های اجرایی به گمیشان شد.

امکانات شهرستانی برای هدایت آب در گمیشان کافی نیست/ اشتباهات حوزه‌های آب و محیط زیست پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری گلستان 24 ؛به نقل از خبرگزاری فارس گلستان رامین نورقلی‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت بحرانی گمیشان اظهار کرد: هدایت آب‌های روان شرق گمیشان از مدیریت مسؤولان شهرستانی خارج است.

وی ادامه داد: بنده تأکید دارم که تمام امکانات لجستیک سپاه پاسداران، ارتش و تمام دستگاه‌های اجرایی در گمیشان مستقر شود تا سطح کار و روند امدادرسانی افزایش یابد، در حال حاضر سطح امکانات شهرستانی است و کاری از دست ما ساخته نیست.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه بخش‌هایی از آب که در بخش‌های مختلف استان قرار داشت در گمیشان جمع شده است و در شرایط فعلی شهرستان با چند بیل قادر به خروج از این شرایط نیست.

نورقلی‌پور با بیان اینکه اشتباهات بزرگی در گذشته رخ داده و بنده در حال حاضر به آنها نمی‌پردازم، افزود:  حجم آب ورودی فوق‌العاده زیاد است و به طور قطع اشتباهاتی که در حوزه آب، محیط زیست و سایر بخش‌ها انجام شده قابل پیگیری است.

وی با بیان اینکه کل استان درگیر بحران سیل است و باید گفت مدیریت کلان نیز از بحران ایجاد شده شوکه شده است، اذعان کرد: در حال حاضر باید سطح پیگیری‌ها را برای حل مشکلات گمیشان  افزایش داد و خروج از این شرایط امکانات در سطح ملی می‌خواهد و رئیس جمهور نیز امروز جلسه شورای مدیریت بحران را برگزار می‌کنند که از ایشان درخواست مدیریت استانی و ملی این بحران را دارم.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شب گذشته تا پاسی از شب در مسیرهای مختلف گمیشان بودم و با کارشناسان مختلف نیز صحبت کردم، گرچه حجم آب در حال حرکت به سمت گمیشان زیاد است اما خوشبختانه حرکت آب آرام است و سرعت آب مخرب نیست اما این آب در حال افزایش است و برای جلوگیری از آن نیاز به امکانات مهندسی بیشتری داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار