ناامیدی کارگران از تلاش ها ؛

در پی تعطیلی کشتارگاه نیمه صنعتی جلین و بیکار شدن کارگران این کشتارگاه تصمیم گرفتند تا فردا مجددا با حضور در مقابل استانداری گلستان صدای اعتراض خود را نسبت به پلمپ این واحد صنعتی به گوش مسئولین برسانند .

اعتراض کارگران کشتارگاه جلین نسبت به بی توجهی مسئولین استان به وضعیت آنها

 به گزارش گلستان24، این قضیه روز گذشته یعنی 11 بهمن ماه نیز اتفاق افتاد اما چون استاندار گلستان در نشست خبری با خبرنگاران بود به این کارگران قول داده شد تا وضعیت آنها بررسی و پیگیری شود .

همچنین این تعداد از کارگران شب گذشته با عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز دیداری داشتند اما در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار داشتند که به این جلسه نیز امیدی نداریم .

این کارگران امشب اعلام کرده اند که احساس کرده ایم که استانداری گلستان و نمایندگان و ... کاری برای ما نخواهند کرد و ما را سرگرم کرده اند لذا فردا مجددا به استانداری گلستان خواهیم رفت تا مشکل خودمان را با مسئولین امر در میان بگذاریم .

گفته شده که احتمالا گوشت گرگان تا چند روز دیگر تمام می شود و چون این واحد صنعتی به همراه کشتارگاه فاضل آباد ، کردکوی و بندرگز تعطیل شده بایستی اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد .

یحیی خاکی فرماندار گرگان نیز قبلا اعلام کرده بود در صورت اعتصاب قصابان 10 مرکز عرضه گوشت مشخص کردیم تا به مشکل بر نخوریم .

گفته شده دامپزشکی و محیط زیست عملکرد این واحد نیمه صنعتی را دارای اشکال می دانند اما کارگران اعلام کرده اند که این واحد فقط 10 درصد مشکل دارد و اگر لاشه سوز و پی سوز به این واحد آورده شود مشکلات حل خواهد شد .

انتهای پیام /گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار