رئیس هلال احمر گنبدکاووس:

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: از زمان وقوع سیل تاکنون 8 هزار بسته غذایی بین سیل‎زدگان توزیع شده است.

8 هزار بسته غذایی بین سیل‎زدگان گنبدکاووس توزیع شد

به گزارش خبرگزاری گلستان 24 ؛ به نقل از خبرگزاری فارس، از زمان وقوع سیل تاکنون 660 دستگاه چادر، 4 هزار و 600 تخته پتو و 28 هزار و 600  تخته موکت بین مردم مناطق سیل‎زده شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: برای نخستین بار تیمی از کارشناسان نظام مهندسی، فنی شهرداری و جمعیت هلال احمر در مناطق سیل‎زده حضور یافته و منازل دچار آبگرفتگی را به لحاظ فنی از نظر مقاومت مورد بررسی قرار دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با بررسی‎های انجام شده حدود 35 خانوار در محل سالن حجاب اسکان موقت شده، 48 خانوار در محل زندگی خود با چادر اسکان یافته و 40 خانوار به محل سکونت خود بازگشتند.

وی ادامه داد: تاکنون 6 هزار و 605 نفر از مردم مناطق سیل‎زده از خدمات امدادی، اسکان و غذایی هلال احمر شهرستان بهره‎مند شدند.

نودهی گفت: شاه کلید مدیریت بحران سیل در گنبدکاووس مدیریت فرماندهی و واحد بود، مدیران دستگاه اجرایی با مدیریت صحیح و به موقع فرماندار توانستند سیل را به موقع مدیریت کنند خوشبختانه در این. حادثه طبیعی هیچ‎گونه مصدومیت شدید و یا تلفات جانی در گنبدکاووس نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: روزانه 50 نفر از نیروهای امدادی و نجاتگر در مناطق سیل‎زده خدمات ارائه دادند، تاکنون 650  نفر نیروی امدادی به همراه 20 خودرو نجات، آمبولانس، تریلی، لودر، قایق و بیل مکانیکی به مردم سیل‎زده گنبدکاووس خدمات ارائه دادند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار