رستوران های محبوب آنتالیا در تور آنتالیا

رستوران ال ویسینو پیزاریا آنتالیا ترکیه - Il Vicino Pizzaria

رستوران ال ویسینو پیزاریا آنتالیا برای کسانی است که مایل به اقامت در سواحل مدیترانه  اند، از سفری ساحلی لذت می برند و عین حال دوست دارند برخی غذاهای ایتالیایی را امتحان کنند. رستوران ال ویسینو پیزاریا در خیابان‌های قدیمی مرکز آنتالیا جا خوش کرده است. دکوراسیون مدرن و الکترونیک آن، با فضایی آرام و رنگارنگ، به گردشگران خوشامد می‌گوید. کیفیت بالای غذا، فضای مناسب همه باعث شده تا الین رستوران در لیست برترین رستوران های آنتاللیا قرار گیرد.

نشانی رستوران ال ویسینو پیزاریا آنتالیا : Il Vicino Pizzeria, Pasa Camii۱۲, Kaleici, Antalya, Turkey, +۹۰ ۲۴۲ ۲۴۴ ۴۰۵۳

رستوران لارا بالیک اوی آنتالیا -  Lara Balikevi

رستوران لارا بالیک اوی آنتالیا در تور آنتالیا ، از زمان افتتاح خود در سال ۲۰۰۲، در عرضه برخی از بهترین غذاهای دریایی آنتالیا شهرتی دست و پا کرده است که باعث شده تا انتخاب های اولیه توریستان و اهالی ترکیه برای صرف غذایی لذیذ قرار گیرد. جالب است بدانید که پس از پنج سال فعالیت، شعبه دوم آن افتتاح شد؛ هر دو رستوران از موقعیت مشابهی در امتداد ساحل بهره برده و چشم‌اندازهای لذت بخشی از دریا به ارمغان می‌آورند و هر دو رستوران به سبک مدرن تزئین شده و دارای آلاچیق و باغچه‌های فراوانی هستند.

 

نشانی  رستوران لارا بالیک اوی آنتالیا  : Lara Balık Evi, Altınkum Mh., Antalya, Turkey, +۹۰ ۲۴۲ ۲۲۹ ۸۰۱۵

 

رستوران مرمرلی آنتالیا - Memerli

رستوران مرمرلی آنتالیا مشرف به دریا، سکو‌های چوبی با مجموعه‌های طویلی از طاق‌های سنگی کشیده شده است و  میزهای رستوران درست رو به روی منظره ای زیبا در محیطی آرام چیده شده‌اند. صدای آرام‌بخش امواج و نور کم، محیط رمانتیکی و غذایی فوق العاده از جیزهاییست که می توانید از این رستوران انتظار داشته باشید. منوی رستوران، انتخابی غنی از ماهی و غذاهای گوشتی است و به شما این وعده را می دهیم که  بخش کباب آن  بسیار وسوسه کننده است.

نشانی رستوران مرمرلی آنتالیا : Mermerli, İskele Cd, Selçuk Mh., Muratpaşa, Antalya, Turkey, +۹۰ ۲۴۲ ۲۴۸ ۵۴ ۸۴

رستوران کافه‌ کسل (Castle Café Restaurant)

در رستوران کافه‌ کسل نمایی زیبا از خلیج آنتالیا پیش روی شماس و در حین صرف غذاتون میتونی از تماشای این منظره زیبا لذت برین . این رستوران در بالای تخته سنگی رو به دریا بنا شده  و مکانی مناسب برای روزهای گرم تابستان محسوب میشه . منوی رستوران کافه کسل شامل غذاهای مدیترانه ای با پاستاهای متنوع و اسنک های کوچک میشه .

آدرس کافه‌ کسل : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، محله کلیچ ارسلان، هیدیرلیک ۴۸

رستوران ۷ مهمت ( Restaurant 7Mehmet)

رستوران ۷ محمد موقعیت خاصی روی تپه ای سر سبز و با منظره ای رو به ساحل Konyaalti Plaji داره و در فاصله چند کیلومتری از مرکز شهره . این رستوران دارنده گواهی برتری سال ۲۰۱۳ Trip Advisor هستش و یکی از بهترین رستوران های آنتالیا به شمار میاد و یه رستوران موروثی هستش . این مکان چندین سال پیش توسط سرآشپزی به نام محمد تاسیس شد که کمک آشپزی را در سن بسیار پایین به منظور امرار معاش خانواده اش آغاز کرده بود .  رستوران ۷ محمد برای افرادی است که از رسوم لذت میبرن و به غذاهایی نظیر گوشت بریان ، ماهی ، و مناظر زیبا در حین خوردن نهار یا شام علاقه دارن ، خیلی جذابه .

آدرس رستوران ۷ محمد : آنتالیا ، پارک فرهنگی آتاتورک ۲۰۱

رستوران پاتیو (Patio Bistro & Restaurant)

رستوران پاتیو در مرکز محدوده‌ی تاریخی کالیسی و در هتل پادینگ مارینا آنتالیا قرار داره .  این رستوران انتخابی به یاد ماندنی برای افرادیه که از کشف مجموعه‌ای از مارمالادها ، پنیرها و املت‌های خانگی که به شکل صبحانه‌ای اشتهاآور سرو میشن ، لذت میبرن . منوی نوشیدنی و شام این رستوران هم که شامل ترکیبی از غذاهای بین‌المللی مثل جگر غاز ، تمپورای میگو و ماهی مرکب ، ماهی خاردار پخته و فیله‌ی آبدار گاو هستش ، طرفداران خودشو داره .

آدرس رستوران پاتیو  : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، مرمرلی ۱۵

رستوران تیریتچیزاده (Tiritcizade Restoran)

در این رستوران زیبا در تور آنتالیا می‌توانید طعم انواع کباب و غذاهای ترکی را تجربه کنید.

امکانات: تحویل درب منزل، بیرون بر، رزرو میز، پارکینگ، ویلچیر، صندلی‌های بلند، قبول مسترکارت و ویزا و اینترنت بی سیم.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰:۳۰ شب.

رستوران پیسکاتوره (Pescatore)

به گزارش سفر باتو ، این رستوران با فضایی دلنشین و کارکنانی مودب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به غذاهای دریایی علاقه دارند. منوی این رستوران تنها شامل غذاهای دریایی است.

امکانات: موسیقی زنده، نشستن در فضای باز، میز دو نفره.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد.

 

لارا بالیک اوی (Lara Balik Evi)

لارا بالیک اوی از دیگر رستوران‌های عالی است که ممکن است قیمت‌های آن اندکی بالا باشند. کیفیت غذاها، فضای رستوران، و سرویس‌دهی بسیار خوب هستند. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی،‌ سوپ و غذاهای حلال است. افراد می‌توانند برای صرف صبحانه، ناهار، شام و آخر شب به این رستوران مراجعه کنند.

امکانات: رزرو میز، صرف غذا در فضای باز، پارکینگ، تلویزیون، صندلی‌های بلند، دسترسی به ویلچیر، اینترنت بی سیم.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب.

آینالی (Aynali)

رستوران آینالی علاوه  بر غذاهای عالی و با کیفیت دارای منظره‌ای بسیار زیبا از بندر است. علاوه بر غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی، از منوی کافه آن می‌توانید قهوه‌های خوشمزه با قیمت مناسب سفارش دهید. افراد می‌توانند وعده‌های ناهار، میان وعده، شام و آخر وقت را در این رستوران صرف کنند.

امکانات: رزرو میز، صرف غذا در فضای باز، دسترسی به ویلچیر، صندلی بلند، اینترنت بی سیم.

سرپمه بالیکیوی (Serpme Balikevi)

این رستوران دنج با فضایی بسیار دلپذیر غذاهای دریایی بسیار باکفیت و خوشمزه ای را سرو می‌کنند. برخی نظرات کاربران حاکی از آن است که برخلاف غذاهای بسیار عالی اما سرویس‌دهی کمی ضعیف است. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی است. افراد می‌توانند وعده‌های ناهار و شام را در این رستوران میل کنند.

امکانات: رزرو میز

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد.

آدار بالک اوی (Adar Ballk Evi)

آدار بالک را به خاطر غذاهای دریایی بسیار خوشمزه، نمای بسیار زیبا و فضایی گرم می‌شناسند. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی و کبابی است. افراد می‌توانند وعده‌های ناهار و شام را در این مکان صرف کنند.

امکانات: رزرو میز، اتاق کودک.

 

چف فش هاوس (Chef Fish House)

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌‌های دریایی با قیمت مناسب است. سرویس‌دهی، فضای رستوران و کیفیت غذاها همگی قابل قبول هستند. منوی چف فش هاوس شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی بوده و افراد می‌توانند وعده‌های ناهار و شام را در این رستوران میل کنند.

امکانات: نشستن در فضای باز، دسترسی به ویلچیر.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد.

 

پارادایس (Paradise)

این رستوران را همزمان به خاطر غذاهای خوشمزه و نمای فوق‌العاده به خاطر می‌آورند. فضای داخل رستوران، سرویس‌دهی و برخورد کارکنان کاملا قابل قبول هستند.

منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی بوده و افراد می‌توانند وعده‌های ناهار، شام و آخر شب را در این مکان صرف کنند.

امکانات: رزرو میز، نشستن در فضای باز، تلویزیون.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بامداد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار