مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: اکنون بیش از۹۰ درصد روستاهای استان گلستان از ارتباط برخوردار هستند و ۹۷۵ روستای استان گلستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند.

 بهرمندی ۹۷۵ روستای استان گلستان از اینترنت پرسرعت

به گزارش گلستان 24 ؛ غلامعلی شهمرادی در جمع مدیران و مسئولان مخابرات و مشترکان اینترنت پرسرعت استان اظهارداشت: زندگی انسان‌ها وابسته به فناوری اطلاعات است و مردم امروز با استفاده از فناوری اطلاعات بیشتر امورات خود را پیش می‌برند.

وی افزود: تلفن و ارتباطات در زندگی مردم نقش‌آفرین است و امروزه بیشتر خدمات دستگاه های اجرایی به صورت الکترونی به مردم استان ارائه می‌شود و همه این زیرساخت‌ها توسط شرکت مخابرات مهیا شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: در استان گلستان توسعه‌های خوبی در بخش‌های مخابراتی داشته‌ایم و 740 هزار پورت تلفن و 620 هزار مشترک تلفن ثابت در استان وجود دارد.

شهمرادی گفت: هم‌اکنون با وجود اینکه برخی از روستاهای استان در نقاط صعب‌العبور قرار دارند، اکنون همه روستاهای استان دارای ارتباط هستند و این خدمات برای همه مشترکان مهیا شده است.

وی اظهار کرد: اکنون بیش از 90 درصد روستاهای استان گلستان از ارتباط برخوردار هستند و 975 روستای استان گلستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان افزود: 997 روستای استان گلستان دارای ارتباط خانگی هستند و خوشبختانه در انتخابات گذشته، در 99.5 درصد از روستاهای استان امکان برگزاری انتخابات الکترونیک وجود داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار