با شکسته شدن بخشی از سیل بند روستای یلمه خندان آب به سمت شهر در حال جریان است.

مکان های نا امن هر چه زودتر تخلیه شود/محل های اسکان مردم سیل زده اعلام شد/نیروهای جهادی در حال تلاش برای جلوگیری ورود آب به شهر

به گزارش گلستان24،با توجه به بارش‌های چند روز اخیر و همچنین ذوب شدن برف ها، میزان حجم رودخانه های بالادست استان افزایش پیدا کرد و بار دیگر آب به صورت گسترده به سمت روستاهای سیل زده و شهر آق قلا جریان گرفته است.

در شب گذشته نیروهای جهادی، سپاه و مردم محلی، مداوم در حال ساخت سیل بندها بودند؛ تا آب از مسیر رودخانه به سمت شهرها و روستاها طغیان نکند.

با شکسته شدن قسمتی از سیل بندها در روستای یلمه خندان آب با شدت زیادی به سمت شهر در حال حرکت است و به مردم در مناطق کل آباد، حکیم آباد، تازه آباد و عیدگاه هشدار داده شده تا هرچه زودتر منازل خود را ترک کرده و به مکان های امن بروند.

گفتی است به علت لایروبی نشدن حجم وسیعی از گرگان رود و انباشته شدن گََِل در مسیر رودخانه آب به شدت بالا آمده و در نتیجه از مسیر خود خارج شده است.

نیروهای جهادی همچنان در کنار مردم محلی در حال تلاش اند تا جلوی ورود آب به شهر را بگیرند.

 رئیس هلال احمر شهرستان آق قلا نیز  به خبرنگار ما اعلام کرد: سالن تختی در تمنالو، سالن عطا آباد در روستای عطا آباد، حسینیه عطا آباد در روستای عطا آباد، نمازخانه عطا آباد در روستای عطا آباد، سالن پیرواش در روستای پیرواش، دارالقرآن در خیابان جهاد شهر آق قلا، سالن امام خمینی (ره) در خیابان دژ شهر آق قلا، مدرسه استثنایی گل محمدی در شهرک شهرداری شهر آق قلا، نمازخانه فاطمیه در محله دلیجه شهر آق قلا، سالن ورزشی صحنه در روستای صحنه، سالن ورزش کرد در روستای کرد،  جهت اسکان مردم سیل زده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار