معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: دولت در ۶ سال اخیر ۱۵ هزار و چهارصد میلیارد تومان اعتبار برای توسعه روستایی به دهیاری‌ها اختصاص داده است.

 دولت ۱۵۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه روستایی اختصاص داده است

به گزارش گلستان 24 ؛ مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز در نخستین همایش شوراهای روستایی استان گلستان اظهار داشت: اگر خواهان کشوری آباد هستیم باید از توزیع عادلانه خدمات بهره ببریم و اگر خواهان این هستیم که کشور ما توسعه پیدا کند باید به روستاها و شهرهای کوچک توجه بیشتری کنیم.

وی افزود: ظرفیت کشورمان بسیار زیاد است و تمامی شهرها و روستاها کشور این قابلیت را دارند که نشاط و پویایی را در خود شاهد باشند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: ظرفیت روستاها و شهرهای استان گلستان نسبت به سایر نقاط کشور بیشتر است که رمز این ظرفیت وجود تنوع اقوام، مذاهب و اقلیم مختلف در این استان است.

وی گفت: سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی می‌تواند یک ظرفیت بالقوه باشد و ما نباید میراث‌خوار گذشته باشیم بلکه باید میراث‌دار آنها باشیم.

جمالی‌نژاد با بیان این مطلب که پرداخت پاداش دهیاران را در دستور کار داریم، افزود: تا پایان اردبیهشت ماه مرحله اول اعتبارات سوخت سال 98 به دهیاران پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: نهایی شدن آیین نامه اجرایی دهیاری‌های کشور در کمیسیون اجتماعی دولت تصویب شده است و امیدواریم این آیین نامه در هیئت دولت نیز مصوب شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در طول دوره دهیاری‌ها از ابتدای کار خود در کشور تاکنون  کل اعتبارات این حوزه 20 هزار و 400 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 15 هزار و چهارصد میلیارد تومان آن که معادل  75 درصد است، توسط این دولت پرداخت شده است که امیدواریم بتوانیم آن را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار