شهردار گنبد کاووس : اجرای طرح تفکیک و جمع آوری زباله های خشک از مبداء توسط شرکت مجری تحت نظارت واحد خدمات شهری شهرداری

 اجرای طرح تفکیک و جمع آوری زباله ها در شهر گنبد

به گزارش گلستان24؛مهندس طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس گفت: طی اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء،کارکنان شرکت پیمانکار شهرداری به درب منازل شهروندان مراجعه نموده و توضیحات لازم را به شهروندان ارائه می دهند و پسماندهای خشک آنها را دریافت می کنند.

 مهندس طعنه گنبدی افزود: در خصوص فرهنگ سازی این موضوع در میان شهروندان تاکید فراوان شده است و با انجام اقدامات لازم در این باره اتفاقات بسیار مهمی از جمله کمک به حفظ طبیعت و چرخه محیط زیست، ایجاد شهری پاک و زیبا، اشتغال و کمک به چرخه اقتصادی و کاهش هزینه های گزاف جمع آوری و دفع زباله رخ خواهد داد.

وی افزود: آموزش و تشویق خانواده ها و ارتقاء فرهنگ شهروندی به منظور جداسازی زباله از مبداء، یکی از گام های اولیه در مدیریت پسماند شهری است و با توجه به اهمیت موضوع، لازم است همه دست به دست هم دهیم تا نسبت به ساماندهی این مسئله مهم اقدامات لازم انجام پذیرد.

شهردار گنبد اضافه کرد: در این طرح شهروندان عزیز می توانند علاوه بر تحویل زباله های خشک و قابل بازیافت به اکیپ های گشت شرکت و یا با مراجعه به کانکس مستقر در بلوار دانشجو جنب پارک شهید فهمیده پسماندهای خشک را تحویل دهند.

 شهردار گنبد کاووس در پایان از شهروندان تقاضا کرد به منظور مدیریت صحیح پسماند ضمن جداسازی زباله های خشک و تر و قابل بازیافت به چرخه طبیعت مانند کاغذ، پلاستیک ،فلز و ...  از تحویل ضایعات و زباله خشک به اشخاص غیر جدا خودداری نمایند.

لازم به ذکر است شهروندان محترم می توانند برای ارتباط بیشتر و پاسخگویی به سوالات با شرکت طرف قرار داد شهرداری جمع آوری پسماند خشک و ضایعات با شماره 09382760052  تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار