شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت: همایش «شهر ایرانی- اسلامی» به همت شهرداری گرگان برگزار می شود.

همایش «شهر ایرانی- اسلامی» به همت شهرداری گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود، صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان که به مناسبت هفته ایمنی انجام شد، اظهار کرد: حوزه آتش نشانی ۴۶ نوع خدمت به مردم ارائه می دهد.

وی افزود: این خدمات هم در سطح شهر انجام شده و هم خارج از محدوده شهر را در برمی گیرد.

دادبود ادامه داد: آتش سوزی سطح شهر، کارخانجات، مزارع و جنگل ها از عمده عملیات های ما است و بعد از محبوس شدن در آسانسور بیشترین آمار را به خود اختصاص می دهد.

شهردار گرگان بیان کرد: زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی در محدوده داخل شهر بین سه تا پنج دقیقه است و اپراتورهای ما به صورت تصادفی به مردم تماس گرفته و میزان رضایت خدمات را جویا می شوند که الحمدالله تا به این جا همگی رضایت داشته اند.

دادبود گفت: بهترین نیروهای غواص را در گرگان داریم و چندین بار برای غواصی خارج از شهر هم اعزام شده اند که نمونه آن غواصی در گُل رامیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پیگیر الحاق زمین فرمانداری به پارک شهر هستیم و سعی داریم که زمین سازمان جهاد کشاورزی گلستان را که در خیابان شهیدبهشتی قرار دارد، بگیریم و برای آن ها ساختمان ساخته و بقیه را به فضای سبز تبدیل کنیم.

دادبود با بیان این که ۸۰ درصد جمعیت کشور در شهرها زندگی می کنند، اضافه کرد: دولت ها محلی مؤثرتر از دولت های ملی هستند و با این اقدامات سعی در جلب رضایت مندی مردم داریم.

شهردار در پایان از آیت الله نورمفیدی خواست تا در همایش «شهر ایرانی – اسلامی» که در دستور کار شهرداری است و مکان آن در بیت الزهرا است، سخنرانی کند که با موافقت وی روبرو شد.

دادبود خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش پایان آوردن هزینه های نظافت شهری است تا مردم پای کار بیایند و فرهنگ سازی خوبی در این زمینه صورت گیرد.


انتهای پیام /مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار