معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هشت هزار و ۷۶۵ نفر از افراد مناطق متأثر از سیلاب گلستان از خدمات گروه حمایت های روانی، فرهنگی و اجتماعی و تیم های سحر بهره مند شدند.

بهره مندی۸هزار سیل زده گلستانی ازخدمات گروه حمایت روانی هلال احمر

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی هلال احمر گلستان الهام اختری اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب در مناطقی از استان و لزوم ورود تیم حمایت های روانی پس از بلایا، حضور تیم حمایت های روانی فرهنگی اجتماعی در قالب تیم های سحر با هدف ایجاد روحیه امید و زندگی در مناطق سیل زده، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تعداد هزار و ۲۱۷ نفر روز اعضا در قالب ۵۸ تیم سحر و ۱۹۸ تیم فرهنگی و اجتماعی در ارائه خدمات به سیل زدگان و اجرای برنامه ها مشارکت داشته اند.

اختری بیان کرد: تعداد هزار و ۶۴۸ نفر روز اعضا در ۱۰۲ اردوگاه اسکان موقت در حوزه های مختلف خدمات ارائه کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان  اظهار کرد: در مجموع از شروع سیل تاکنون هشت هزار و ۷۶۵ نفر از افراد مناطق متأثر از سیلاب از خدمات گروه حمایت های روانی، فرهنگی و اجتماعی و تیم های سحر بهره مند شدند.

وی گفت: تیم های پشتیبان از استان های معین در مناطق سیل زده گلستان حضور داشتند و اعضای تیم های سحر استان های مازندران و خراسان رضوی در کنار اعضای تیم های سحر گلستان به ارائه خدمت پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار