گروه استان‌ها ـ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت و ترمیم واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در استان گلستان اختصاص یافت.

 ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت واحدهای مسکونی خسارت دیده در گلستان اختصاص یافت

به گزارش گلستان 24 ؛ علیرضا تابش شامگاه شنبه در جلسه بازسازی مناطق خسارت دیده از سیل اظهار داشت: 460 میلیارد  تومان از تسهیلات اختصاصی دولت به مناطق سیل‌زده گلستان اختصاص یافت که در بخش‌های ساخت، احداث و ترمیم واحدهای مسکونی این مناطق هزینه می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تاکید کرد: یک‌ هزار واحد شهری و 5 هزار واحد روستایی احداثی، 7 هزار واحد تعمیراتی و 7200  واحد معیشتی، میزان بزرگی است که در این استان اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: برای تحقق این فرآیند نیاز است که همه در این قسمت دست به دست هم دهند و نخستین عامل بانک‌ها هستند که نباید تقاضایی بالاتر از مصوبه هیئت دولت داشته باشند.

تابش خاطرنشان کرد: ضمانت زنجیره‌ای در مناطق روستایی مدنظر است و ضمانت‌های اضافه‌ مغایر بخشنامه است  و باید بانک‌ها به این مسئله توجه کنند و خارج از این مسئله عمل نکنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تاکید کرد: در استان گلستان در سیل اخیر بیش از 17 هزار و 500 واحد مسکونی دچار خسارت شدند که 10 هزار واحد تعمیراتی یا احداثی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار