مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: سه هزار و 306 پرونده ساخت و تعمیر واحد مسکونی خسارت دیده از سیل در گلستان به بانک معرفی شد.

۳۰۰۰ واحدمسکونی خسارت دیده از سیل در گلستان به بانک معرفی شد

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدتقی زمانی نژاد عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طوفان، سیل و رانش در گلستان به ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در سطح استان خسارت زد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری و هفت هزار و ۳۰۰ واحد احداثی هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان دستگاه تخصصی ساخت مسکن به ویژه در بازسازی خانه های حادثه دیده است، از آغاز عملیات آواربرداری، پی کنی و غیره واحدهای مسکونی خسارت دیده در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

زمانی نژاد ادامه داد: با استقبال خوب مردم استان از بازسازی و مقاوم سازی خانه ها و تلاش همکاران بنیاد مسکن استان و آمادگی بانک های استان برای پرداخت تسهیلات با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله و کمک های بلاعوض دولت، تاکنون سه هزار و ۳۰۶ متقاضی ساخت و تعمیر واحد مسکونی به بانک های عامل معرفی شده‌اند.

وی گفت: حدود ۹ هزار فقره پرونده هم آماده معرفی به بانک ها هستند که امیدواریم با تعامل خوب و همکاری مردم و بانک ها با بنیاد مسکن استان شاهد انقلابی در نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح استان باشیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار