علیزاده طباطبایی گفت: صداوسیما فیلمی پخش کرد که نشان می‌داد دکتر نجفی وارد دفتر رئیس پلیس می‌شود و همه به صف ایستاده و احترام می‌گذارند. این فیلم مربوط به زمانی است که نجفی شهردار بود و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته بود.

ادعای عجیب وکیل نجفی!
 گزارش گلستان۲۴؛ علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی نجفی گفت: ما به عنوان وکلای دکتر نجفی باید در صحنه بازسازی جرم حاضر می‌بودیم. از رئیس قوه قضائیه درخواست داریم تا برای رعایت قانون در این خصوص تذکر دهند.

وی ادامه داد: صداوسیما فیلمی پخش کرد که نشان می‌داد دکتر نجفی وارد دفتر رئیس پلیس می‌شود و همه به صف ایستاده و احترام می‌گذارند. این فیلم مربوط به زمانی است که نجفی شهردار بود و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته بود و صداوسیما آن را به جای لحظه بازداشت پخش کرد که جای تأسف دارد!

طباطبایی افزود: ما خواستیم از خبرنگاری که این کار را کرده بود شکایت کنیم، اما دکتر نجفی قبول نکرد و گفت: این خبرنگار انسان خوبی است و واقعیت‌ها کم‌کم رو می‌شود. به عنوان وکلای نجفی پیگیر پرونده هستیم و واقعیت‌ها را بیان خواهیم کرد. 

وکیل نجفی عنوان کرد: به دنبال دلجویی از خانواده مقتول نیز هستیم؛ البته هنوز آن‌ها را پیدا نکرده‌ایم. ما به آن‌ها تسلیت می‌گوییم و از اتفاقی که افتاده است، متأثر هستیم.
 
منبع: شرق

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    واقعا مردم رو .چی فرض میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار