رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاهبردار مامورنما در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: این کلاهبردار تا کنون 150 میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

دستگیری مامور قلابی در گرگان/ مالباختگانی که با نیت خرید زمین، زمین‌گیر شدند

به گزارش گلستان 24، مجتبی مروتی در گرگان اظهار کرد: در راستای وصول سه فقره مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت شهروندان با موضوع کلاهبرداری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

139دستگیری مامور قلابی

وی اضافه کرد: در این سه فقره پرونده، فردی با معرفی خود به عنوان مامور یکی از دستگاه‌های دولتی، با فریب مالباختگان و وعده خرید زمین در مناطق بالادست «کوی قلعه‌حسن» گرگان و سرمایه‌گذاری در سنگ‌شکن، مبالغ مختلفی را از شهروندان دریافت کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: این فرد در این سه فقره پرونده یک میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد از شهروندان دریافت و به هیچ کدام از وعده‌های اعلام شده عمل نکرد.

مروتی گفت: پس از اخذ اظهارات مالباختگان و هماهنگی با مرجع قضایی، متهم در شهر گرگان شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگر شد.

وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری و در مواجه با مستندات و شواهد و دلایل محکم موجود، به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان تاکید کرد: متهم دارای شغل آزاد بوده و پس از اعتراف، به همراه پرونده و مستندات موجود برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت: نکته بسیار مهم و توصیه اکید پلیس به شهروندان این است که به سادگی به افراد ناشناس که با وعده‌های اغواکننده سعی در جذب مخاطب دارند، اعتماد نکنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و طرح‌های مختلف سعی کنید با موسسات و شرکت‌های رسمی و دارای مجوز وارد مذاکره شده و حتما نسبت به عقد قراردادهای رسمی و مستند و محکم اقدام کنید و در این حوزه سعی کنید از مشورت مشاوران حقوقی و کارشناسان و افراد خبره و آگاه در این عرصه استفاده کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار