رئیس پلیس راهور گلستان خبرداد:

رئیس پلیس راهور استان گلستان از برخورد یک دستگاه کامیونت حامل گوجه فرنگی به تابلوی راهنمایی در گرگان خبرداد.

برخورد کامیون حامل گوجه فرنگی به تابلو راهنمایی در گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ سرهنگ مرتضی فخری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بامداد یکشنبه یک دستگاه کامیونت حامل بار گوجه فرنگی در مسیر شرق به غرب شهر گرگان در حرکت بوده که در ابتدای زیر گذر معلم، مستقیماً بر روی دیواره جداکننده پل رفته و با پایه تابلو راهنمای مسیر منصوبه در حاشیه پل برخورد و دچار خسارت شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صرفاً خسارت مالی به دنبال داشته است، افزود: کارشناسان پلیس راهور استان، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیونت را علت اصلی بروز حادثه اعلام کرده اند.

فخری اضافه کرد: طی دو ماهه اول سال جاری، ۶ فقره تصادف که مجروح به همراه داشته در اثر خستگی و خواب آلودگی راننده حادث شده است که با اندک توجه و هوشیاری راننده، می توانست از بروز آن جلوگیری به عمل آورد.

وی نشاط و شادابی راننده را لازمه حرکت ایمن در سطح معابر دانسته و تصریح کرد: رانندگان به ازاء هر دوساعت رانندگی، الزاماً توقف کرده و ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

فخری تاکید کرد: توجه به اینکه قوانین و مقررات متضمن سلامت راننده بوده و امنیت تردد در سطح معابر را به دنبال خواهد داشت، رانندگاه ضمن پرهیز از عجله و شتاب بی مورد قوانین و مقررات را رعایت کنند تا شاهد روند کاهشی تصادفات در سال جاری باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار