رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برای ایمن سازی و تسهیل تردد خودروهای مردم و امداد رسانان در مناطق سیل زده استان گلستان حضور حداکثری و شبانه روزی داریم.

حضور حداکثری پلیس راه برای تردد ایمن در مناطق سیل زده گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار کمال هادیان‌فر شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی آق قلا - بندر ترکمن اظهارکرد: با تلاش همکاران پلیس راه کمک رسانی در مناطق سیل زده گلستان بدون مشکل خاصی در حال اجراست.

هادیان فر ادامه داد: برای ایمن سازی و تسهیل تردد خودروهای مردم و امدادرسانان در مناطق سیل زده استان گلستان حضور حداکثری و شبانه روزی داریم.

وی با اشاره به آبگرفتگی و تخریب بخشی از جاده بندر ترکمن - گمیشان، گفت: محور آزادشهر - شاهرود هم به علت ریزش سنگ از کوه مسدود بود و تلاش می‌کنیم این محورها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی شود.

هادیان فر همچنین با بیان اینکه به دلیل برخورداری از مواهب الهی شاهد حجم گسترده‌ای از مسافرت‌ها در استان‌های شمالی کشور هستیم که برای این منظور برنامه ریزی‌های خاصی برای تسهیل در وضعیت ترافیک و کاهش حوادث جاده‌ای صورت گرفته است گفت: ۳۵ هزار نفر از کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی کشور مشغول خدمت رسانی به هموطنان در محورها و معابر درون شهری هستند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار