مدال آوری زنان گلستان در لیگ طلایی دوومیدانی کشور، آغاز توزیع لوازم خانگی اهدایی فعالان اقتصادی و اتاق اصناف گلستان به سیل زدگان و اختصاص بودجه ۲ میلیارد ریالی برای بازسازی ۲۰۰ کیلومتر از جاده های بین مزارع کردکوی از جمله اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ امینه ای ری بانوی دوومیدانی کار بندرترکمن در ماده ماده پرتاب نیزه و فهیمه چوگان دیگر ورزشکار این شهرستان در ماده پرش سه گام در مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی بانوان کشور در تهران به ترتیب اول و سوم شدند
**
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از پایان اجرای طرح ملی پیمایش مصرف کالاهای فرهنگی در استان خبر داد.
به گفته عادله کشمیری سنجش نحوه گذراندن اوقات فراغت و میزان بهره مندی کنشگران از کتاب، روزنامه، مطبوعات، رادیو و تلویزیون و سایر رسانه‌ها، ارزیابی فعالیت‌های هنری، ورزشی و تفریحی پاسخگویانی که به صورت حرفه‌ای و تصادفی انتخاب می‌شوند، از جمله اصلی ترین رسالت‌های این طرح است.
**
احمدی فرماندار بندرگز گفت: تکمیل سالن ورزشی صدرا این شهر به ۳۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.
ساخت این طرح از سال ۸۲ آغاز شده و تاکنون با صرف هزینه ۲۰ میلیارد ریالی به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد رسیده است.
**
ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی گفت: در سیل اخیر ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع ۱۲ روستای این شهرستان تخریب شد که برای بازسازی آن اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
**
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از آغاز توزیع لوازم خانگی اهدایی فعالان اقتصادی و اتاق اصناف استان به سیل زدگان خبر داد.
به گفته قوانلو در این طرح ۵۰۰ دست سرویس قابلمه، ۲۵۰ پنکه و ۲۵۰ اجاق گاز به سیل زدگان اهدا می‌شود.
**
پلیس فتا گلستان نسبت به راه‌اندازی سایت‌های جعلی توسط افراد کلاهبردار تحت عناوینی از قبیل پرداخت فطریه، کفاره هشدار داد و از مردم خواست برای این کار از شرکت‌ها و مؤسسات معتبر و تأیید شده استفاده کنند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار