مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان خبر داد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان از حضور 20 هزار ناوگان حمل محصولات کشاورزی در آستانه فصل برداشت غلات در استان خبر داد.

حضور 20 هزار ناوگان حمل محصولات کشاورزی در آستانه فصل برداشت غلات
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ مهدی میقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد:حمل و نقل یکی از بحث‎های مهم در فصل برداشت غلات به خصوص گندم، کلزا و جو محسوب می‎شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 8 هزار و 500 ناوگان حمل بار محصولات کشاورزی در استان وجود دارد که با فراخوان دادن به استان‎های دیگر  شاهد حضور 20 هزار ناوگان حمل محصولات کشاورزی در استان خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان یکی از دغدغه‎های مهم این اداره در فصل برداشت غلات را تخلیه سریع، ایجاد نشدن صف‎ و توقف‎های طولانی در مراکز خرید عنوان کرد و افزود: با توجه به بازگشایی هم زمان مراکز خرید و راه‎اندازی سامانه‎ برای اطلاع رسانی به کشاورزان  برای مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز خرید به مزرعه بخش زیادی از دغدغه‎های ما  کاهش پیدا خواهد کرد.

میقانی با بیان اینکه تیم‎های مخصوص نظارت به فرایند حمل و نقل محصولات کشاورزی در استان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: نکته مهم در فصل برداشت، ریزش حین حمل و نقل غلات است از کشاورزان و رانندگان درخواست می‎کنیم نسبت به این مسأله حساس باشند در واقع درزگیری کامیون‎ها و بارگیری در حد مجاز می‎تواند کمک زیادی به عدم ریزش و اتلاف این نعمت‎های گرانبها داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار