معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان :

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: روزانه قریب به یک‌هزار و 500 دستگاه کامیون توسط 75 شرکت‌های حمل و نقل بار استان محصولات کشاورزان را بارگیری و حمل می‌کنند.

مشکلی برای تامین ناوگان حمل محصولات کشاورزی وجود ندارد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، ایوب میرشاهی اظهار کرد: با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی، در سال 1396، یک‌میلیون 166 هزار 877 تن محصولات شامل باقلا، جو، گندم، سویا، سیب زمینی، کلزا و برنج توسط 8 هزار و 500 دستگاه ناوگان باری از استان گلستان حمل شده است.

وی تصریح کرد: در دو ماه نخست سال جاری و همزمان با اوج برداشت محصولات کشاورزی تاکنون حدود 96 هزار و 166 تن توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای جابجا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با تاکید بر اینکه روزانه قریب به یک‌هزار و 500 دستگاه کامیون توسط 75 شرکت‌های حمل و نقل بار استان محصولات کشاورزان را بارگیری و حمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمهیدات و اقدامات لازم برای فراخوان ناوگان حمل و نقل باری صورت پذیرفته و برای تامین ناوگان حمل محصولات کشاورزی مشکل وجود ندارد. 
میرشاهی با عنایت بر پیش‌بینی برداشت یک میلیون و 700 هزار تن محصولات کشاورزی در بهار و تابستان سال جاری بیان کرد: با توجه به آنکه در سال‌های گذشته نیز تجربه این امر را داشته‌ایم برای اتخاذ تدابیر لازم از سال قبل جلسات هماهنگی را با دستگاه‌های عضو کارگروه و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل برگزار کرده‌ایم که تمام تلاش ما بر آن است با هماهنگی مراکز تخلیه بار در جابجایی و حمل محصولات کشاورزی تسریع لازم صورت گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار