از 15 مرداد ماه،

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای گلستان گفت: رانندگان و کامیونداران گلستانی برای ثبت نام بیمه تکمیلی تا 15 مرداد اقدام کنند .

آغاز بیمه تکمیلی رانندگان و کامیونداران گلستانی

به گزارش گلستان24؛مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای گلستان طرح ثبت نام بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث حدود 12 هزار راننده شاغل در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و همسران آنها در استان گلستان از اول مرداد لغایت 15 مرداد ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

میقانی در این‌باره گفت: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل کالا با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند رانندگان، مستقر در تشکل‌های صنفی کارگری بخش حمل و نقل جاده‌ای استان و ارائه اطلاعات موردنیاز اعم از اصل و کپی کارت هوشمند، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خود و همسر و شماره شبای حساب بانکی، می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

"مهدی میقانی" با بیان اینکه طرح بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان با هدف بهبود وضعیت رفاهی و حمایت های اجتماعی رانندگان در دو مرحله و بدون پرداخت هزینه و رایگان، اجرایی می شود، افزود: در مرحله اول، رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد، تمام اعضای خانواده آنها تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی درباره زمان اجرایی شدن بیمه تکمیلی رانندگان تصریح‌کرد: زمان شروع قرارداد از تاریخ 15 مرداد ماه است و رانندگان پس از اتمام دوره 15 روزه ثبت نام و بارگذاری آن در سامانه رانندگان می توانند از مزایای این طرح بهره ببرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار