برنامه سفیران کریمه اهل‌‌بیت (ع) از 21 تیرماه به مدت چهار روز در هفت شهر استان گلستان در دهه کرامت انجام می‌شود.

اعلام برنامه‌های سفیران کریمه اهل بیت در گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ برنامه سفیران کریمه اهل‌‌بیت (ع) از ۲۱ تیرماه به مدت چهار روز در هفت شهر استان گلستان در دهه کرامت انجام می‌شود که آغازین برنامه‌های سفیران دهه کرامت از شهرستان گنبدکاووس آغاز خواهد شد.

مراسم غبارروبی گلزار شهدا ساعت ۹ صبح در ۲۱ تیرماه جاری در گلزار شهدای گمنام شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود که این کار با همت اداره بنیاد شهید این شهرستان صورت گرفت و بعد از آن دیداری با حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس ترتیب داده شده است.

دیدار با زندانیان و برپایی نماز ظهر و عصر در اداره زندان‌های شهرستان گنبد کاووس، دیدار با خانواده شهید شکوری یکی از شهدای مدافع حرم در شهرستان گنبدکاووس، عیادت از بیماران در بیمارستان شهدا و مراسم جشن و دعای کمیل در امامزاده یحیی‌بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه اهل بیت (ع) است.

مراسم جشن و دعای ندبه در روز جمعه ۲۲ تیرماه جاری در هیات مکتب‌الرضا (ع) شهرستان گرگان، غبارروبی گلزار شهدا در تپه نورالشهدا، دیدار با زندانیان در زندان مرکزی، دیدار با آیت‌الله نورمفیدی در دفتر نماینده ولی‌فقیه، شرکت در نماز جمعه و مداحی ولادت بین دو نماز در مصلی وحدت گرگان از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه اهل بیت (ع) در شهرستان گرگان است.

مراسم مسوولان هیات مذهبی بانوان در حسینیه بخشیانی‌ها، اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه نیروی انتظامی، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم قاسم تیموری، عیادت از بیماران سرطانی در بیمارستان پنج آذر و مراسم جشن متمرکز و نورافشانی در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان، عیادت از مادران سالمند در خانه سالمندان نیکان، مراسم جشن دختران آفتاب در سالن ولایت اداره کل تبلیغات و اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد امام محمد باقر (ع) شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

غبارروبی گلزار شهدا در کردکوی، دیدار با حجت‌الاسلام شاعری امام جمعه کردکوی، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم زاهدپور، و برپایی نماز و مراسم جشن متمرکز در مسجد جامع شهرستان کردکوی از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه اهل بیت(ع) است.

عیادت از بیماران در بیمارستان آل جلیل در ۲۳ تیرماه جاری در شهرستان آق‌قلا انجام خواهد شد که این دیدار به همت دانشگاه پزشکی صورت گرفت.

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حسینی در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه جاری ساعت ۱۷ در نوده ملک انجام می‌شود که این دیدار با همت بنیادشهید برگزار می‌شود.

شرکت در مراسم کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع نگین‌شهردر روز یکشنبه ۲۴ تیرماه جاری ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با همت سازمان تبلیغات شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود.

غبارروبی گلزار شهدا در روز ۲۴ تیرماه جاری ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، دیدار با حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم غلامی و شرکت در نماز و مراسم جشن متمرکز در مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع) شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار