تصاویری از متن مکالمه مسیح علینژاد صحنه‌گردان پویش چهارشنبه‌های سفید با عواملش در ایران منتشر شده است.

آبروریزی جدید مسیح علینژاد! + تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به تازگی اسنادی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد مسیح علینژاد ویدئوهای منتشرشده در قالب پویش «چهارشنبه‌های سفید» را خود طراحی و کارگردانی کرده و در قبال آن از طریق یک رابط مبالغی را به حساب اجراکنندگان این نمایش ساختگی واریز کرده است.

 
 

 

در تصاویر مستند زیر مکالمه یک دختر۲۳ تا ۲۴ ساله جویای کار با علینژاد را می‌بینید که از طریق فردی به نام پریسا با این عنصر ضدانقلاب در فضای مجازی مکالمه می‌کند. براساس اطلاعات منتشرشده از این مکالمه این افراد در قبال پانصد هزار تومان، باید ویدئویی ساختگی را براساس خواسته کارگردان این ویدئو یعنی علینژاد، تهیه و برای او ارسال کنند. اگر این فیلم شرایط لازم را داشته باشد یعنی  صدای آن رسا باشد و براساس خواسته کارگردان ساخته شده باشد، به این دختران جویای کار دستمزدی از طریق واسط پرداخت خواهد شد.

 

10159689_575

گفتنی است؛ مسیح علینژاد، تئوریسین کمپین «آزادی‌های یواشکی» و خبرنگار ضد انقلاب،  با حمایت رسانه‌های ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی، رادیو فردا، دویچه وله و صدای آمریکا پویشی سازمان یافته به راه انداخت و البته با آگاهی زنان کشورمان طعم  شکست را چشید. او با تبلیغ پویش خود با نام «چهارشنبه‌های سفید» فراخوان کشف حجاب داد و  با این جملات که «من بی حیا نیستم»، «سبک زندگی سیاه و سفید» و «مسئله ما، کرامت انسان است» تلاش کرد گروه‌هایی از زنان و دختران را  در روز‌های چهارشنبه به خیابان بیاورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار