نایب رئیس بسیج رسانه گلستان :

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان با اشاره به اینکه روح برجام 2 در سند 2030 نهفته است گفت : می خواهند با واژه هایی چون صلح و تمدن جهانی روح مقاومت و قرانی بودن را از نسل اینده ایران بگیرند .

روح برجام 2 در سند 2030 نهفته است

به گزارش گلستان 24، جواد عموزاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری استان گلستان در خصوص سند 2030 گفت : بنظر می رسد برجام 2 که به دنبال از بین بردن قبح جنسی و اختلاط مرد و زن بوده در حال اجرایی شدن است .

عموزاد افزود : اینکه مسئولین کشور چرا مخفیانه و با این شتاب به دنبال اجرایی کردن این سند هستند جای تعجب دارد در حالیکه ما در زمینه آموزشی با کمبود سند آموزشی مواجه نیستیم .

وی تصریح کرد : سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه جامع علمی کشور، سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و اسناد بالادستی دیگری در کشور داریم که به آنها توجهی نمی شود .

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه چنین سندهایی در یک کشور اسلامی چون ایران قابلیت اجرایی ندارد ، تاکید کرد : اعتقادات خانواده های مسلمان و متدین با چنین سندی سازگار نیست .

عموزاد بیان داشت : قرار بود در برجام های دو و سه در خصوص مسائلی چون حجاب و از بین بردن قبح جنسی و کنار گذاشتن آزمایش های موشکی و ... بر روی ایران فشار وارد شود که الحمد لله با وجود رهبر فرزانه اقنلاب تلاش های دشمنان نقش بر آب شده است .

وی خاطرنشان کرد : می خواهند با گنجاندن مفاهیمی چون صلح و تمدن جهانی و ... روح مقاومت و روح قرانی را از مردم و نسل آینده بگیرند و از این جهت باید مردم مسلمان ایران هوشیار باشند که در زمین صهیونیسم بازی نکنند و راه نفوذ فرهنگ غربی را ببندند .

این کارشناس مسائل رسانه اضافه کرد : مجلس شورای اسلامی و نمایندگان بایستی در مقابل این سند موضع گیری جدی می کردند و نمی گذاشتند کار به جایی برسد که خود رهبر معظم انقلاب به این قضیه ورود کند ، نباید از کنار چنین مسائلی براحتی بگذریم .

عموزاد یادآور شد : این سند قابلیت اجرا توسط خانواده های متدین را ندارد و بایستی مسئولان خودشان را با آرمانهای انقلاب و مردم هماهنگ کنند .

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار